וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לכבוד החג: חוליית גנבי בקר נעצרה באזור חבל לכיש

רמי שני

27.5.2012 / 10:20

שניים מתוך שלושה צעירים, המשתייכים לחוליה, נעצרו בתום מרדף של שוטרי מג"ב. על פי ההערכה, החוליה אחראית לגניבה של מעל 200 עגלים ברפתות בדרום בחצי השנה האחרונה

רפתני הדרום יכולים לנשום לרווחה: כוח של משמר הגבול עצר הלילה (ראשון) חוליה של גנבי בקר שפעלה באזור חבל לכיש, זאת לאחר מרדף, במהלכו ניסו הגנבים לברוח לכיוון הכפר עידנא. ברכבם של חברי החוליה, הגנוב אף הוא, נמצאו עשרה עגלים שנגנבו במהלך הלילה במושב באר טוביה.

לגנבים, תושבי הכפר עידנא שבאזור חברון, בשנות ה-20 לחייהם, מיוחסים עשרות מעשי גניבה של בקר, במהלכם גנבו למעלה מ-200 עגלים מהרפתות במושבי החבל. שניים מאנשי החוליה נתפסו ויובאו במהלך היום לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום באשקלון, ובשעות אלה פועלים שוטרי משמר הגבול כדי לאתר אדם נוסף ששהה עם השניים אתמול, שזהותו ידועה להם.

חוקרי ימ"ר משמר הגבול בדרום התחקו אחר פעילות חוליית הגנבים במהלך ששת החודשים האחרונים. לדבריהם, חברי החוליה, אשר פעלו בעיקר במושבי חבל לכיש, נהגו לגנוב כלי רכב בעלי תא מטען גדול, לפרוץ לשטחי רפתות ולהימלט בתוך דקות בודדות עם עגלים או ראשי צאן שהצליחו להעלות על המכונית. ככל הידוע, בשבוע שעבר ביצעה החוליה גניבה של עגלים מהמושב גבעתי.

מבדיקה שנערכה למכונית בה נסעו הגנבים, התברר כי לוחית הזיהוי זויפה באופן רשלני והודבקה עליה מדבקה עם מספר שונה שהוכן במערכת מחשב ביתית. לוחמי מג"ב השיבו בשעות האחרונות את העגלים לבעליהם, והביעו תקווה שתפיסת החוליה תפחית את המתח מרפתני הדרום, שסבלו זמן רב מגניבות בקר בהיקפים גדולים.

לקריאה נוספת:
הרפתנים נגד ייבוא מוצרי חלב: "הענף יתמוטט"
רוצים שלום עם הפלסטינים? פרה פרה
מפרות סדר: 70 פרות נעצרו בחשד לשוטטות בחיפה

  • עוד באותו נושא:
  • רפת
  • גנבים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully