וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישי על המסתננים: "עוד יביאו למלחמת השחרור 2"

פנחס וולף

23.5.2012 / 17:19

שר הפנים הבהיר בדיון במליאת הכנסת כי אם יתנו לו את הכלים, "בתוך פחות משנה לא יהיה כאן מסתנן אחד". ישי ציין כי "כל מסתנן ייכנס לכלא. אני רוצה להגן על אזרחי ישראל"

ערוץ הכנסת

(באדיבות ערוץ הכנסת)

"אם יתנו לי את הכלים, בתוך פחות משנה לא יישאר בישראל מסתנן אחד" – כך הבהיר היום (רביעי) יו"ר ש"ס ושר הפנים, אלי ישי, בדיון שנערך במליאת הכנסת בנושא המסתננים. "לא היה לי ספק שיבוא היום שכל הבית הזה יאמר: 'אלי ישי צודק', משום שירדתי לשטח מתחילת הדרך וראיתי מה קורה. מיום שאני חבר בממשלה, קמתי וזעקתי. הייתי הקול הבודד שהצביע על ההשלכות החמורות מהעובדים הזרים".

"תקפו אותי יפי הנפש: הוא שכח מה העם היהודי עבר? לא רוצה לומר על האמירה הזאת 'טיפשות', אבל מאיפה אדם יכול לומר אמירות לא נכונות", המשיך ישי. "מישהו מדבר על פליטים? מי שמדבר על פליטים עושה שקר בנפשו. יש פליטים בודדים, 99.99% הם מהגרי עבודה". לדבריו, "כל גירוש נתקל בבג"ץ, אי אפשר לזוז. אין מדינה מתוקנת שכך מתנהלים הדברים. אני אומר מפורשות: בעזרת ה' נשמור על הזהות היהודית של ישראל".

ישי סיפר כי לפני מספר שנים, כשר התמ"ת, הוא ביקר את נשיא מצרים דאז, חוסני מובארק. "אולמרט ביקש ממני שאשאל אותו מדוע אינם פועלים בעניין של מרדף חם. שאלתי אותו. הוא אמר לי: 'אתם משוגעים. מדינה שלא רוצה מסתננים, איך היא נותנת להם מקומות עבודה?'", סיפר. "השתגענו לגמרי - מוציאים את הישראלים ממקומות העבודה ומכניסים לשם עובדים זרים. אנחנו לא גזענים: נטפל בכל פליט שהוא באמת פליט, אבל נשמור על הזהות היהודית אם אנחנו לא רוצים שתהיה מלחמת השחרור 2, ואני לא מגזים".

שר הפנים התייחס לדרכים למציאת פתרון לבעיה ואמר: "אני בעד ועדת חקירה ממלכתית בנושא שתחקור את האמת. מי שחושב שגדר תספיק - לא יודע מה אומר. גדר נפרצה פעם, היא תיפרץ שוב. זה יהיה אפקטיבי כשיהיו מתקני כליאה. כל מסתנן ייכנס לכלא. אני רוצה להגן על אזרחי ישראל".

עוד בנושא המסתננים:
מפקד מחוז ת”א: העסקת מסתננים תקל על מצב הפשיעה
נתניהו: ”יש הצפה של מסתננים, צריך להוציא אותם פיזית”
אלי ישי: ”אם רק אקבל כלים, לא יישאר כאן אף מסתנן”

לפניות לכתב: pinhaswolf@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully