וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבוכה בבליך: תלמידים גנבו ומכרו את המתכונת בלשון

ענת שלו

22.5.2012 / 9:30

בהנהלת בית הספר שברמת גן גילו על הגניבה מספר שעות לאחר תום הבחינה והחליטו לבטל את תוצאותיה. משרד החינוך: "רואים את הדבר בחומרה רבה וימוצה הדין עם כל המעורבים"

שמו של תיכון בליך ברמת גן מוזכר לרוב בהקשרים חיוביים, בהיותו אחד התיכונים המובילים בארץ, אך את הפרשה הזו יעדיפו לשכוח בבית הספר. מספר תלמידי שכבת י"ב גנבו את המתכונת של הבחינה בלשון שהתקיימה ביום ראשון האחרון, ומכרו עותקים שלה לתלמידי כיתות י"א שנבחנו ב-300 שקלים לעותק.

בהנהלת בית הספר גילו את דבר הגניבה מספר שעות לאחר תום הבחינה ביום ראשון, ובתגובה החליטו לבטל את תוצאותיה וקבעו לה מועד חדש, לאחר הכנת גרסה אחרת לאותה הבחינה. לאור ביטול הבחינה יזמו כמה מאות מתלמידי כיתות י"א עצומה באינטרנט בה דרשו להחשיב את תוצאות הבחינה עבור התלמידים שנבחנו ולא לבטלן ולגרום לכלל התלמידים להיבחן שוב בגלל "מספר עשבים שוטים", לדבריהם.

כמו כן, בהנהלת בית הספר מתכוונים להגיש הבוקר תלונה למשטרה בדרישה לחקור את השתלשלות האירועים ולמצוא את האחראים לאירוע.

ממשרד החינוך נמסר בתגובה כי "בעקבות החשדות שהועלו על גניבת בחינת המתכונת ומכירתה לתלמידים, הנהלת בית הספר החליטה לבטל מיידית את הבחינה ולערוך במקומה אחרת ביום שישי הקרוב. נוסף על התחקיר הפנימי שנערך בבית הספר למציאת התלמידים המעורבים בגניבת הבחינה תבוצע פנייה למשטרה".

עוד אמרו כי "משרד החינוך והנהלת בית הספר רואים את הדבר בחומרה רבה וימוצה הדין עם כל התלמידים שהיו מעורבים בעניין. היום יערכו מורי בית הספר שיחות עם כלל תלמידי בית הספר בנושאים של יושרה ושמירת טוהר הבחינות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully