וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גונבת הבגרות בתנ"ך הודתה: "פעלתי מתוך לחץ"

איילה חננאל

16.6.2011 / 0:30

תלמידת תיכון בויאר בירושלים נחקרה במשטרה, וטענה כי אמה, שממשרדה גנבה את הטופס - לא הייתה שותפה למעשה. היא הביעה חרטה על מעשיה. גם האם נחקרה

תלמידת תיכון בויאר מירושלים, החשודה בגניבת טופס בחינת הבגרות בתנ"ך, נחקרה אתמול (רביעי) בתחנת המשטרה בעיר. כמו כן, נחקרה במשטרה אמה של התלמידה - עובדת מרכז הבחינות האקסטרני, שממשרדה נגנב השאלון. מהמשטרה נמסר כי השתיים שוחררו לביתן בתום החקירה, שעדיין נמצאת בעיצומה.

בחקירתה, הודתה התלמידה בגניבת הטופס. היא אמרה כי פעלה "מתוך לחץ", בשל היקף העבודות הרבות ועומס המבחנים שהוטל עליה. היא הביעה חרטה על מעשיה, וטענה כי גנבה את השאלון מבלי שאמה - שהייתה אמורה לשמור אותו בכספת נעולה - הייתה מודעת לכך. "זו הפעם הראשונה שעשיתי דבר שכזה", אמרה התלמידה. גם האם טענה בחקירתה כי לא הייתה מודעת למעשיה של בתה.

החוקרים מעריכים כי התלמידה לא מסרה את השאלון לחבריה - אך עדיין נבדק חשד אם תלמידים אחרים נחשפו מראש לטופס הבחינה. כזכור, ביום ראשון נתפסה התלמידה בעת מבחן הבגרות כשבידה שאלון פתור, כמה דקות לאחר תחילת הבחינה. טופסי הבחינה שלה נפסלו, ובמשרד החינוך עדיין בודקים אם השאלון דלף גם לתלמידים אחרים. אמה של התלמידה השעתה עצמה מתפקידה.

עוד בנושא:
מחברי הבגרויות יחתמו על סודיות
האם הבגרות בבמתמטיקה דלפה?

לפנייה לכתבת: plilim@walla.com

(עידכון ראשון: 23:41)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully