וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 תושבי נהריה מואשמים ברצח: ירו עשרות כדורים

קובי מנדל

21.5.2012 / 12:34

השלושה, בהם שוטר מג"ב לשעבר, נאשמים ברצח אופיר לאלזר, בן 27 מנתיב השיירה לפני כחודשיים. הם המתינו להגעתו וירו בראשו מטווח קצר. הפרקליטות מבקשת להאריך מעצרם

לבית המשפט המחוזי בחיפה הוגש היום (שני) כתב אישום נגד שלושה תושבי נהריה - שי שלב, בן 28, דביר בן חיים, בן 23 ואלי קארוט, בן 22 - באשמת רציחתו של אופיר לאלזר, תושב נתיב השיירה בן 27 המוכר למשטרה, לפני כחודשיים. על פי כתב האישום, סמוך לחצות בשלושה באפריל, ישבו השלושה בסלון בית ברחוב רמב"ם בנהריה, כשהם נושאים באקדחים וממתינים להגעת לאלזר. כשהבחינו בו ובאדם נוסף מגיעים לאזור, יצאו השלושה מן המקום וירו בו מספר רב של יריות, בהם שש יריות שפגעו בבטנו, בעינו ובשתי רקותיו וגרמו למותו.

שלב, שוטר מג"ב לשעבר, ובן חיים נמלטו מהמקום ונלכדו באילת ובהרצליה, בהתאמה. קארוט, בנו של לוחם צד"ל לשעבר, נותר בבית ודאג להעלים ראיות. על פי החשד, הרקע לרצח הוא סכסוך כספי בין הנאשמים לבין המנוח. הפרקליטות מבקשת לעצור אותם עד תום ההליכים.

במקום האירוע נמצאו לאחר הרצח למעלה מ-30 קליעים של אקדח בקוטר 7.65 מילימטרים. מייד לאחר המקרה נעצר קארוט, בנו של לוחם צד"ל לשעבר המתגורר בנהריה, ששהה סמוך לזירת האירוע. בחקירתם שיתפו חלק מהחשודים פעולה עם חוקריהם, ובן חיים אף הוביל את החוקרים לאקדח התואם לתיאור נשק ששימש לניסיון התנקשות אחר, הפעם בדודו של לאלזר - ושהוסתר באדמה בחורשה באזור נהריה. לצד זאת, טען בן חיים בתוקף כי לא הוא ירה בלאלזר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully