וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצרים: "סוכלה הברחת נשק גדולה ביותר מלוב לעזה"

21.5.2012 / 8:32

בתקשורת המצרית דווח כי נתפסו 25 טילים נגד טנקים, 15 רקטות גראד, 30 טילי קרקע-קרקע ו-120 טילי קרקע-אוויר. בישראל טרם התקבל אישור רשמי לדיווח

סוכנויות הידיעות במצרים דיווחו הלילה (שני) על סיכול הברחת נשק גדולה, ככל הנראה הגדולה ביותר מאז שבלוב נפל משטרו של מועמר קדאפי. כוחות הביטחון המצריים אומרים כי הם הצליחו ללכוד בנמל דמייטה אמצעי לחימה רבים שהיו מיועדים לארגוני הטרור ברצועת עזה. בין היתר נתפסו מערכות ניווט, חומרי חבלה מסוג TNT, מטולי רימונים, 25 טילים נגד טנקים, 15 רקטות גראד, 30 טילי קרקע-קרקע ו-120 טילי קרקע-אוויר. בישראל טרם התקבל אישור לדיווח.

חלק מאמצעי הלחימה אותרו בשני כלי רכב בעיצומו של ניסיון ההברחה, בעוד שכלי נשק אחרים אותרו במחסנים טרם העמסתם. גורם ביטחוני בכיר אמר לוואלה! חדשות: "אנחנו מכירים את הפרסומים אך טרם קיבלנו מידע רשמי בנושא. אנחנו והאמריקנים מפעילים לחץ גדול מאוד על המצרים בנושא. גם הם מבינים שהנשק הזה יופנה יום אחד לא רק לרצועת עזה נגד ישראל - אלא נגד המשטר שעתיד לקום שם".

בסוף השבוע, התריע מפקד חיל האוויר היוצא, אלוף עידו נחושתן, בראיון מיוחד עם וואלה! חדשות, כי מרוץ החימוש במזרח התיכון הוא בין הגדולים והרחבים בעולם, ולכן על חיל האוויר להיערך בהתאם כדי לשמור על עליונותו האווירית.

לפנייה לכתב: amirbohbot@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully