וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטביעה בבניאס: "שיר הייתה עילוי, נועדה לגדולות"

שלומי גבאי

20.5.2012 / 0:06

עשרות בני משפחה ומכרים הגיעו לאורך היום לביתה של שיר שפט ביישוב שוהם, לאחר שנודע כי טבעה למוות בנחל הבניאס בזמן טיול. "אהבה את החיים ואהבה לבלות", סיפרו במשפחה

ג'יליס

(צילום: יובל בן אבו, ג'יליס, עריכה: טל רזניק)

"שיר הייתה עילוי, היא נועדה לגדולות. חבל שעתידה נגדע באסון כה מצער" - במילים אלו ספדו קרוביה של שיר שפט, הצעירה שטבעה למוות אתמול (שבת) בנחל הבניאס. מאז התקבלה הבשורה המרה במשפחת שפט, זרמו אל ביתם ברחוב התבור בשוהם עשרות בני משפחה ומכרים בכדי להביע את תנחומם.

שפט, בת 22, טיילה לאורך הנחל יחד עם בן זוגה. בשלב מסוים היא נפלה למפל הבניאס ונסחפה אל מי הנחל. כוחות שהוזעקו למקום ערכו חיפושים אחר הצעירה במשך יותר משעה, עד אשר נמצאה ללא רוח חיים. הלוויתה תתקיים היום בשעה 14:00 בבית העלמין חדיד הסמוך.

צעירה טבעה במי מפל הבניאס ומתה. ספק 500
חיפשו אחר הצעירה משך יותר משעה, עד אשר נמצאה ללא רוח חיים. מתנדבים בחיפושים, היום/ספק 500

שפט לא נולדה בשוהם, אולם עברה לישוב עם משפחתה בגיל צעיר וגדלה בו במרבית שנותיה. היא למדה בבית בספר התיכון "עלה" בלוד ועם גיוסה לשירות הצבאי הצטרפה לחיל המודיעין, שם המשיכה גם לשירות קבע קצר, בו "בלטה מאוד בכישוריה", כפי שסיפרו קרוביה. הם הוסיפו כי רק לפני כשבועיים חגגה שפט יום הולדת 22 בביתה, יחד עם חברים ובני משפחה.

שתיים מבנות דודה, שגדלו איתה בצמידות, תיארו את התדהמה שעטפה את היישוב: "המשפחה בהלם מוחלט, כולם מתקשים לקבל את הבשורה המרה", הן אמרו. "שיר אהבה את החיים, אהבה לבלות, תמיד עזרה לסובבים אותה. אין הרבה אנשים כמוה". גם ראש המועצה, גיל לבנה, סיפר שמדובר במשפחה טובה, וכי שיר הייתה מאוד מוכשרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully