וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכה: היורה לעבר המונית בחולון ניסה לשדוד, לא לחסל

19.5.2012 / 11:57

במשטרה מעריכים כי היורה, שנפצע מירי המשטרה, ניסה לשדוד נוסע במונית שירד בתום הנסיעה בה. שותפו נמלט מהזירה, ובמשטרה עדיין מחפשים אחרים. דנינו: "הם פעלו כראוי"

אבי כהן

(צילום: אבי כהן, עריכת וידאו: טל רזניק)

שעות לאחר אירוע הירי בחולון, במשטרה מעריכים כי הצעיר שירה לעבר המונית ונפגע מאש השוטרים, ניסה לשדוד את אחד מנוסעי המונית – ולא לחסל אותו, כפי שסברו תחילה במשטרה. סמוך לשעה 01:30 הלילה הגיעו שוטרי סיור ממרחב איילון לזירת האירוע ברחוב שמעון אבידן בחולון, בעקבות תלונה על רעש מצד תושבים. הם ירו לעבר נהג האופנוע והנוסע החשוד בירי, ופצעו את האחרון קל עד בינוני.

רוכב אופנוע נורה ברגלו על ידי המשטרה בחולון. דרור עינב
עדיין מחפשים אחר השותף לניסיון השוד. זירת האירוע בחולון/דרור עינב

הירי בוצע לאחר שבסריקת האזור בשל תלונת הרעש, שמעו לפתע השוטרים קולות ירי. הם הבחינו באופנוע מסוג קוואסאקי, כשעליו שני רוכבים, נמלט מהמקום. הם הורו לנהג לעצור, אלא שזה החל בנסיעה מהירה לעבר השוטרים, באופן שככל הנראה סיכן אותם. אחד השוטרים ירה לעבר האופנוע. כתוצאה מכך נפצע אחד הנוסעים, תושב יפו בן 19 המוכר למשטרה, ברגלו מקליעים. חברו נמלט מהמקום בריצה, כשהוא מותיר את האופנוע ואת חברו מאחור. המשטרה עדיין מחפשת אחר עקבותיו.

מרדף אחר השותף לניסיון השוד

הצעיר הפצוע פונה במצב בינוני לבית החולים וולפסון בעיר, שם גם נעצר ונחקר. מהחקירה המתנהלת במרחב איילון עולה כי שני רוכבי האופנוע תכננו לשדוד את נוסע המונית, תושב חולון, בעל עסק להמרת כספים, שכנראה נשא על עצמו כסף מזומן בסכומים גדולים. האיש נסע במונית והגיע לביתו, שם ירד מהמונית. אז הגיח לעברו האופנוע, אשר יתכן כי עקב אחריו, וממנו נורות לעברו שתי יריות. האיש נמלט, וכך גם נהג המונית. איש לא נפגע כתוצאה מהירי.

האירוע התרחש תוך כדי סיור של מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב יוחנן דנינו, במוקדי בילוי במחוז תל אביב, שכלל גם את העיר חולון. הדיווח הגיע לאוזניו של המפכ"ל ובכירים נוספים שליוו אותו במהלך הסיור, שנערך על רקע גל האלימות במרכז. דנינו ציין בתגובה כי "ניידת שהייתה בפעילות קיבלה קריאה על ירי לעבר מונית. תוך כדי הגעת השוטרים האופנוע, שכנראה ממנו בוצע הירי, נסע לכיוון השוטרים בצורה שאיימה עליהם". לדבריו, "השוטרים פעלו בדיוק כפי שהם נדרשים באירועים כאלה. האירוע מוכיח שצריך לשים את כל היחידות במרכז המאבק באלימות".

חשד בחולון: ירה לעבר מונית, ונורה על ידי השוטרים

גל אלימות ברחובות - כותרות אחרונות
המפכ”ל סייר בתל אביב: ”המאבק באלימות - אתגר לאומי”
חשד לחיסול ברחובות: הרוג ופצוע קשה בתקרית ירי

  • עוד באותו נושא:
  • ירי
  • חולון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully