וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצחה 4 ילדיה והתאבדה: "היא הייתה רגועה מאוד"

16.5.2012 / 19:04

כנראה שלעולם לא נדע מה הביא את טוניה תומאס מפלורידה להתקף הטירוף שמחק משפחה שלמה, אבל הרמזים היו שם - האב עזב את הבית, ואחד הילדים אף נעצר באחרונה בגין תקיפת אמו

רויטרס

(צילום: רויטרס. עריכה: אמיר קוטיגרו. קריינות: אביב אברמוביץ')

מה גורם לאם לרצוח את ארבעת ילדיה? על השאלה הזו מנסים חוקרי המשטרה במדינת פלורידה שבארצות הברית להשיב מאז הוזעקו אתמול (שלישי) סמוך לשעה 5:00 לפנות בוקר לבית ביישוב פורט סנט ג'ון, לא הרחק ממרכז החלל על שם קנדי. תחילה נתקלו השוטרים באישה מתה בחצר. הייתה זו טוניה תומאס בת ה-33. בתוך הבית התגלתה מלוא הזוועה: לפני שהתאבדה, ירתה תומאס למוות באקדח בארבעת ילדיה: שני בנים ושתי בנות - ג'ואל בן ה-12, ג'זלין בת ה-13, ג'קס בן ה-15 ופבלס בת ה-17. אחר כך שמה קץ לחייה ביריה.

אחד השכנים סיפר לשוטרים כי זמן קצר לפני התקרית התדפקו שלושה מהילדים על דלתו. אז הגיעה למקום האם טוניה, שלדבריו נראתה רגועה מאוד, וביקשה מהם לשוב הביתה. דקות ספורות אחר כך נשמעו מספר יריות, והשכנים הזעיקו את המשטרה.

רצחה את ארבעת ילדיה ביריות - והתאבדה. רויטרס
האם וארבעת ילדיה/רויטרס

מדובר כנראה בסיפור שלא החל אתמול. בעלה של תומאס ואביהם של ארבעת הילדים עזב את הבית לפני כמה חודשים; המשטרה נקראה לבית בעבר כמה פעמים, והבן ג'קס בן ה-15 אף נעצר בחודש שעבר בגין תקיפת אמו.

תומאס לא השאירה שום פתק בדירה, והרמז היחיד למעשיה הוא הודעת טקסט ששלחה לעמיתה לעבודה, בה כתבה: "ספר לאמי שרציתי שישרפו אותי עם ילדיי". מכיוון שהמעורבים בתקרית אינם בין החיים, במשטרה מודים כי ייתכן ולעולם לא נדע מדוע בדיוק גרם להתקף הטירוף שמחק משפחה שלמה.

עוד אלימות מחרידה במשפחה בארה"ב
מיסיסיפי - אפתה את בנה בן השלוש בתנור
ארה”ב: הילדות החטופות אותרו ביער, החוטף התאבד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully