וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: אשה חשודה ששרפה את בנה בן ה-3 בתנור

גופתו של טריסטן רובינסון התגלה בבית אמו במיסיסיפי, עדיין חמה. קולורדו: בן 12 חשוד במעורבות ברצח הוריו. קליפורניה: אדם נסע 50 ק"מ במהירות 160 קמ"ש כשאשתו שרועה על מכסה המנוע

זוועה בדרום ארצות הברית: אשה תושבת מדינת מיסיסיפי נעצרה הלילה (חמישי) בחשד שרצחה את בנה בן השלוש, לאחר שגופת הפעוט התגלתה שרופה בתוך התנור בביתה. כוחות המשטרה מצאו את גופתו של טריסטן רובינסון בתוך התנור החשמלי בבית אמו, טרי רובינסון, בעיירה גרינוויל שבדלתת נהר המיסיסיפי.

לדברי חוקרת מקרי המוות, מת'ל ג'ונסון, נתיחה לאחר המוות תקבע אם הילד נרצח עוד לפני שהוכנס לתנור, או שנשרף בעודו בחיים. לדבירה, הגופה עדיין הייתה חמה כשנמצאה. "ראיתי כבר הרבה דברים קשים", אמרה ג'ונסון, "אבל זה יישאר תקוע לי בראש עוד הרבה הרבה זמן". ילדה נוספת של ג'ונסון בת ה-24 הועברה לידי שירותי הרווחה בעקבות מעצרה.

אחותה של רובינסון, שרי, התראיינה לאחר המעצר לתחנת טלוויזיה מקומית וביקשה לא להקדים ולשפוט את אחותה לפני שכל הפרטים ידועים. "היא הייתה אמא נהדרת ואדם טוב", אמרה. "אנחנו לא יודעים מה קרה".

עוד הלילה בארה"ב, עצרו הרשויות במדינת קולורדו ילד בן 12, החשוד במעורבות ברצח הוריו ופציעתם של שני אחיו. הילד, ששמו לא נמסר, צלצל למשטרה ביום שלישי בלילה לשירותי החירום והזעיק אותם לביתו - שם מצאו את גופות הוריו, בן 50 ובת 51, ואת שני האחים - ילדה בת חמש וילד בן תשע - פצועים באורח קשה. צו של בית משפט מונע פרסום פרטים נוספים על המקרה הקשה.

נאחזה בווישרים ב-160 קמ"ש - וב-0 מעלות

סיפור נוסף שהתפרסם הלילה בארה"ב היה יכול להסתיים גם כן באסון, אך למרבה המזל נגמר ללא נפגעים באורח קשה. כריסטופר מייקל קארול, תושב מדינת קליפורניה בן 36, נעצר בחשד שניסה לרצוח את אשתו, לאחר שנסע כ-50 קילומטרים במיניוון המשפחתי, כשהאשה שרועה על מכסה המנוע, ונאחזת נואשות במגבים כדי לא ליפול.

האירוע התרחש בליל שבת האחרון. על פי משטרת העיירה מנטקה שבצפון המדינה, קארול ואשתו רבו בביתם בעיר, ובעקבות זאת נכנס למכוניתו והחל לנסוע. האשה ניסתה למנוע ממנו לברוח והשתרעה על מכסה המנוע. "מן הסתם, היא לא חשבה שהוא ימשיך בנסיעה", אמר דובר המשטרה המקומית, רקס אוסבורן.

אבל הוא המשיך ועוד איך - ואף השלים נסיעה בת כ-50 קילומטרים על כביש מהיר, עד לעיירה הסמוכה פלזנטורן. לדברי עד ראייה שעקב אחריו לאורך רוב הדרך, הוא הגיע עד למהירות של כ-160 קמ"ש - וכל זאת בטמפרטורה שנעה סביב ה-0 מעלות.

בסופו של דבר האט קארל, והאשה ירדה מהמכונית. הנהג שעקב אחריהם לקח אותה לבית חולים סמוך, שם אושפזה עקב היותה במצב של היפותרמיה. קארול שב הביתה, שם נעצר כעבור זמן קצר. במשטרה אמרו כי רק כמה ימים קודם לכן, הוא נעצר בגין נהיגה תחת השפעת סמים. לפני מעצרו אז, אף איים להתאבד. "הוא בוודאות היה מסטול על משהו", אמר אוסבורן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully