וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אב קבר את תינוקו המת בבור סמוך לבית חולים בבירה

העובר המת נמצא עטוף בסדין שהוטמן בבור סמוך לחניון של בית החולים הדסה עין כרם. ככל הנראה, הוא נולד אמש בבית החולים ללא דופק, ונקבר על ידי אביו בבור. אין חשד לפלילים

באזור בית החולים הדסה עין כרם בירושלים נמצא הבוקר (רביעי) עובר עטוף בסדין ללא רוח חיים, שהוטמן בתוך בור פתוח בחורשה סמוכה. הדיווח התקבל במשטרת ירושלים ממאבטח של בית החולים שעבר במקום וזיהה את העובר. כוחות חקירות וזיהוי הגיעו למקום בעקבות הדיווח, ופתחו בחקירת האירוע.

החורשה שבה נקבר התינוק ליד בית החולים הדסה עין כרם, מאי 2012. עומר מירון
הדיווח התקבל במשטרת ירושלים ממאבטח של בית החולים שעבר במקום וזיהה את העובר/עומר מירון

מבדיקה ראשונית עולה כי הוולד נולד אמש בבית החולים כשהוא ללא דופק, וכי למשפחה נמסר אישור פטירה. עוד עולה כי הוא נקבר על ידי האב. עוד נמסר מהמשטרה כי אין חשד לפלילים. דוברת בית החולים הדסה מסרה כי ילוד בן יומו נמצא ללא רוח חיים בחורשה שמחוץ לחניון של בית החולים.

בחודש יולי אשתקד נמצא עובר בן יומו ללא רוח חיים בתוך שקית זבל בפח אשפה ברחוב רבקה גרובר בכפר סבא. גבר שהגיע לבקר את אביו המתגורר בבניין שבתחומו נמצא פח האשפה, הוא שמצא את גופת העובר והזעיק את המשטרה ואת צוותי מגן דוד אדום. אז עלה החשד כי עובדת זרה מהפיליפינים המטפלת בזוג קשישים המתגוררים בבניין, ילדה את העובר בביתה ולאחר מכן שמה אותו בשקית והשליכה אותו לפח. בנם של בני הזוג הגיע לדירה, ראה שהיא מלאה בדם ושאל את האישה על שאירע. לטענתו, היא הסבירה כי הייתה במחזור, ולאחר מכן חזרה בה ואמרה כי הפילה את עוברה לאחר שהייתה בהריון בחודש הרביעי, וזרקה אותו לפח.

חשד: עובדת זרה מכפר סבא השליכה את עוברה לפח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully