וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתה מפצעיה הקשישה הנכה שנדרסה ב"פגע וברח" בחיפה

קובי מנדל

16.5.2012 / 8:19

לפני שלושה שבועות מכונית שסטתה ממסלולה פגעה בפניה פיינזילברג, בת 82, בעת שהובלה במדרכה על ידי בתה. אמש מתה מפצעיה. ייתכן שסעיף האישום יוחמד נגד שלושת החשודים

בבית החולים רמב"ם בחיפה מתה לפנות בוקר (רביעי) פניה פיינזילברג, בת 82, שנדרסה לפני שלושה שבועות בשכונת בת גלים בעיר. היא נפצעה פצעים קשים כשמכונית פגעה בה ובבתה, לריסה, בת 62, שהובילה אותה בכיסא גלגלים. שלושת הנוסעים במכונית הפוגעת נמלטו ונעצרו לאחר מכן. הם אותרו לאחר שתלשו את לוחיות הרישוי מן המכונית. כעת, עם מותה של פיינזילברג, ייתכן שסעיף האישום נגד השלושה יוחמר.

מאז התאונה, אושפזה פיינזילברג כשהיא מונשמת ומורדמת במחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים רמב"ם. היא סבלה מפגיעות בעמוד השדרה ובראש ומחבלות פנימיות. מאז התאונה היא לא שבה להכרתה. בתה, לריסה, אושפזה במצב בינוני במחלקה האורתופדית ועברה כמה ניתוחים.

פאניה פייזילברג ובתה לריסה גולדנברג שנפצעו קשה בתאונה בחיפה. ערן גילווארג
בתה של המנוחה, לפני כעשרה ימים/ערן גילווארג

שלושת הנוסעים ברכב הועמדו לדין על שורה של עבירות דומות. שניים מהם – נהג הרכב, מורן מארון, בן 23, ואנטון עספור, בן 21 - עומדים לדין בבית המשפט המחוזי. חברם, רוז'ה גליאנוס, בן 23, עומד לדין בבית משפט השלום בעיר. עם הגשת כתבי האישום נגדם ביקשה הפרקליטות להאריך את מעצרם עד תום ההליכים.

כעת, יתכן שסעיף האישום יוחמר

התאונה הייתה במוצאי יום שבת ברחוב העלייה השנייה בחיפה. מכונית מסוג מאזדה התנגשה בכלי רכב אחר שנסע בכביש, סטתה מנתיבה ופגעה בשתי הנשים – בפניה, רתוקה לכסא גלגלים, ובבתה, שהיו על המדרכה בצד הכביש. הנהג הפוגע נמלט עם חבריו מהמקום.

התובע, עורך הדין ערן בר-אור מפרקליטות מחוז חיפה, מייחס למארון ביצוע עבירות של הפקרה אחרי פגיעה, נהיגה בזמן פסילה, נהיגה ברשלנות, סיכון חיים וגרימת נזק לאדם, חובת פוליסה ועקיפה. עספור וגליאנוס הואשמו בעבירות של חובת נוסע להתקשר לגופי הצלה, שיבוש הליכי משפט ושינוי זהות של רכב. הפרקליטות ביקשה מבית המשפט לעצור את הנאשמים עד תום ההליכים המשפטיים נגדם.

על פי כתב האישום, ב-21 במרץ, סמוך לשעה 18:00, נהג מארון ברכב למרות שרשיונו היה בפסילה ולרכב לא הייתה פוליסת ביטוח, ברחוב העלייה השנייה ממזרח למערב. עם מארון ישבו ברכב שני הנאשמים האחרים, עספור וגליאנוס. במהלך הנסיעה הנהג סטה לנתיב הנגדי ועקף רכב, שהיה באותה עת במהלך פנייה שמאלה לכביש הגישה.

לקריאה נוספת
אחד החשודים בדריסה הסתתר אצל חברו
"מה שהנאצים לא עשו - הדורסים עשו לה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully