וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאלת היום באוסטרליה: האם רופא רצח את מטופליו?

עמיתו של הרופא סיפר על מעשיו של הרוצח לחבר פרלמנט לשעבר באוסטרליה, שהקליט אותו בסתר והחליט להגיש תלונה במשטרה. הרופא ממשיך לעבוד בבית החולים, אך הופרד מהמטופלים

הפרשה שמסעירה את אוסטרליה: רופא מקווינסלנד חשוד כי רצח את לקוחותיו. רוב מסנג'ר, חבר לשעבר בפרלמנט האוסטרלי הקליט בסתר את עמיתו של הרופא, שטען כי הוא הביא למותם של לפחות שניים ממטופליו. מסנג'ר עומד להגיש תלונה במשטרה, אם לא תיפתח חקירה פלילית, כך טען בראיונות לרשתות התקשורת האוסטרליות.

מהתיאור שעלה בהקלטות עולה תמונה של אדם לא יציב במיוחד, שלא הייתם מפקידים בידיו את חייכם. באחת מהתקריות הרופא ככל הנראה סגר את ברז החמצן של מטופלת שהייתה זקוקה לו באופן כרוני ובכך הביא למותה. באירוע אחר, מנתח היה צריך לכלוא את הרופא במשך רבע שעה כדי שלא יפגע במטופל. "הוא היה מוכן להרוג אנשים, במידה וזה חסך את הערעור על סמכותו", אמר הרופא בהקלטה.

משרד הבריאות האוסטרלי הגיב לפרשה, ומסר כי הרופא ממשיך עדיין לעבוד בבית החולים בקווינסלנד, אך הוא הופרד מהחולים. עמיתו של הרופא טען כי הוקלט ללא ידיעתו על ידי מסנג'ר וזה העביר את הקלטות לתקשורת בלא הסכמתו. הוא הוסיף כי הוא סומך על הרשויות שיעשו את עבודתן, אך טען כי מסנג'ר משתמש בהקלטה בניסיון לצבור הון פוליטי לפני הבחירות.

מסנג'ר הודה כי ההקלטה הייתה בסתר, אך טען כי היא חוקית ומחובתו לפרסם את הנושא על מנת להציל חיים. חבר הפרלמנט יבקש ועדת חקירה ממלכתית ויגיש השבוע תלונה במשטרה נגד הרופא החשוד, אם לא תיפתח כזו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully