וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם יש עב"ם ליד השמש ונאס"א מסתירה אותו?

צילום וידאו של עצם הנראה מרחף מעל השמש העלה טענות על חללית באיזור. ואז נאס”א החליטו להפסיק את שידור הווידאו מהשמש ותיאוריית הקונספירציה נולדה

האם נאס"א מסתירה צילומים של עב"ם ליד השמש? בפעם השלישית השנה צילמה גשושית ה-SOHO, החוקרת את פעילות השמש, תמונה של עצם המרחף ליד השמש, או אפילו ניזון מהקרניים שלה.

הגשושית שוגרה בשנת 1995 כחלק משיתוף פעולה בין נאס"א וסוכנות החלל האירופית ומטרתה הייתה חקר השמש. המשימה הייתה אמור להמשך שנתיים בלבד, אולם הגשושית ממשיכה לשגר תמונות מהשמש לכדור הארץ, ללא הפסקה, ב"לייב סטרימינג", שפורסמו באתר של נאס"א. הצילומים לא רק איפשרו מבט קרוב לשמש, אלא פירנסו גם את חובבי תיאוריית הקונספירציה.

בחודש דצמבר התפחתה סערה סביב צילום של הגשושית בו ניתן היה לראות עצם שנראה כמו חללית ליד כוכב חמה. לאחר מכן, בחודש מרץ, נטען כי בצילומים רואים עצם דמוי "כוכב מוות" מהסרט "מלחמת הכוכבים", כשהוא מתדלק את עצמו מקרינת השמש. וכעת, משתמש יוטיוב בשם רוב19791, טוען שמצא את ההוכחה האולטימטיבית להמצאות חיים בחלל ליד השמש- ניסיון לטיוח של נאס"א.

בסרטון וידאו שפרסם בתחילת החודש, ונלקח מתוך צילומי הגשושית, נראה עצם משולש המרחף ליד השמש, הזהה לעצם שנראה שם לפני כחודש. גודלו של העצם נראה כמעל ל-100 אלף ק"מ והוא בעל זרועות מכניות ארוכות.

התגובה הרשמית של צוות המחקר של חיל האוויר האמריקאי טענה כי מדובר ב"קרינה קוסמית", התשובה הקבועה שלהם במקרים כאלה. אז מה שונה הפעם? יממה לאחר שפורסמו הטענות של הגולש ביוטיוב הפסיקה נאס"א לשדר את צילומי הוידאו של הגשושית, המשדרת ברצף מאז 1995, וטענו כי "הגשושית נכנס למצב חירום בשל תקלה טכנית ואנו עובדים לתקן אותה".

כמובן שהתשובה הזו גרמה לגל של שמועות ברחבי הרשת והטענות על קונספירציה המנסה להסתיר קיומם של חיים בחלל החיצון התעוררו. "נאס"א מנסים לגרום לנו להפסיק להסתכל על השמש", אמר משתמש היוטיוב שפרסם את הסרטון, "הסיבות יכולות להיות חלליות או רחפות שניצפו ליד השמש, או שצפוייה התפרצות סולרית שתמחה את האנושות".

שיפטו בעצמכם - עב"ם או קרינה?

  • עוד באותו נושא:
  • עב"מ
  • שמש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully