וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 10 נדרסה באשדוד ונפצעה בינוני-קשה, הנהג נמלט

רמי שני וקובי מנדל

13.5.2012 / 20:14

חשד לתאונת פגע-וברח באשדוד: ילדה כבת עשר נפצעה באורח בינוני-עד קשה בפינת הרחובות משה סנה וירושלים. הנהג החשוד בדריסה נמלט במכונית טיוטה והמשטרה מנהלת אחריו מצוד

שי מכלוף

חשד לתאונת פגע וברח באשדוד: ילדה כבת עשר נפצעה הערב (ראשון) באורח בינוני עד קשה מפגיעת מכונית פרטית באשדוד, בפינת הרחובות משה סנה וירושלים. צוות של מגן דוד אדום הוזעק לזירת התאונה והעניק לילדה טיפול רפואי. לאחר מכן היא פונתה לבית החולים קפלן ברחובות כשהיא סובלת מחבלות בראשה. נמסר כי היא בהכרה וכי מצבה יציב.

מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי הנהג שנסע במכונית מסוג טויטה פגע בילדה ולאחר מכן נמלט בנסיעה מהמקום. בידי השוטרים נמצאים פרטיו של הרכב, והם עושים סריקות כדי לאתר את הנהג החשוד בדריסה.

במקביל, נער בן 13 נפצע הערב באורח בינוני מפגיעת מונית ברחוב יודפת בחיפה. צוות של מגן דוד אדום פינה את הפצוע לבית החולים רמב"ם בעיר, כשהוא סובל מחבלה בראשו. מהמשטרה נמסר שהנער התפרץ לכביש וכך נפגע על ידי המונית, שנהגה עוכב לחקירה. בעקבות האירוע, מספר תושבים המתגוררים בשכונה החלו להצית פחי אשפה וחסמו את הכביש. שוטרים שהוזעקו למקום פתחו את ציר התנועה והחלו בסריקות אחר החשודים בביצוע המעשה.

תאונת פגע וברח באשדוד. דייב בוימוביץ'
בידי השוטרים פרטי הרכב הפוגע. זירת האירוע, היום/דייב בוימוביץ'

בסוף השבוע נהרג בצומת מחניים אסף ליברמן, הולך רגל בן 25, שהשתתף בתחרות טרמפים ממטולה לאילת. הוא וחברתו לתחרות נדרסו על ידי מכונית פרטית. ככל הנראה, הנהג נטל תרופות יחד עם אלכוהול וסטה ממסלול הנסיעה. חברתו לתחרות של ליברמן נפצעה באורח קשה.

עוד בנושא:
הולך רגל נהרג וזוגתו נפצעה קשה מפגיעת רכב בצומת מחניים
חשד: טרקטור ביצע פניית אסורה - רוכב אופנוע נהרג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully