וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנשיא פרס שוחרר מבית החולים: "שמח להיות בבית"

טל שלו

13.5.2012 / 14:19

לאחר שני ימי אשפוז בבית החולים שיבא בתל השומר, שוחרר היום נשיא המדינה בעקבות ניתוח שעבר בשל בקע בבטנו. הנשיא הודה לצוות הרופאים והאחיות ואמר כי זכה לטיפול מעולה

לשכת העיתונות הממשלתית

(צילום: לע"מ, עריכה: גדי וינסטוק)

נשיא המדינה, שמעון פרס, שוחרר הבוקר (ראשון) מבית החולים שיבא בתל השומר, לאחר שעבר בהצלחה ניתוח, בעקבות בקע (הרנייה בלועזית, מכונה גם "קילה") שהתגלה בבטנו. עם שובו לביתו, ביקש הנשיא לעדכן כי הוא חש בטוב וכן להודות לצוות הרפואי בתל השומר על הטיפול המקצועי והמסור לו זכה, ולכל הדורשים בשלומו.

הנשיא אמר כי "אני מאוד שמח להיות בבית. הטיפול לו זכיתי מצוות הרופאים והאחיות בבית החולים היה מעולה. אני לא ממליץ להיות חולה, אבל אם זה כבר המצב, אז תל השומר זה בית חולים מצוין להבריא בו - הניתוח עבר בשלום, ללא סיבוכים כלל. אני רוצה לנצל את ההזדמנות ולהודות לכל האנשים שהתעניינו בשלומי וטיפלו בי בימים האחרונים". הנשיא יקיים כבר היום פגישות עבודה בביתו, והוא צפוי לשוב לפעילות מלאה במהלך השבוע.

נשיא המדינה שמעון פרס שב לביתו הבוקר , מאי 2012. מארק ניימן, לשכת העיתונות הממשלתית
הנשיא לאחר הניתוח, הבוקר/לשכת העיתונות הממשלתית, מארק ניימן

ביום שישי אושפז הנשיא לצורך הניתוח שהתקיים בהרדמה מלאה, זאת למרות גילו המתקדם (89). רופאו האישי וחתנו של הנשיא, הפרופסור רפי ולדן, אשר ליווה את הניתוח, עדכן כי הוא עבר בהצלחה וכי הנשיא התעורר מן ההרדמה וחש בטוב. לאחר הניתוח, שוחח הנשיא עם בני משפחתו ויועציו וביקש למסור את תודתו העמוקה לכל הדורשים בשלומו ולאחל שבת שלום לכל בית ישראל. ראש הממשלה, בנימין נתניהו, התקשר ביום שישי לפרס, דרש בשלומו ואיחל לו רפואה שלמה.

גורמים בבית הנשיא מסרו כי פרס החל לסבול מכאבים בבטנו במהלך ביקורו בקנדה, ממנו שב בסוף השבוע. עוד מסרו הגורמים, כי במהלך הביקור המשיך פרס כרגיל בסדר יומו, וקיבל טיפול רפואי בסיסי מרופאו האישי ולדן שהתלווה אליו. למעשה, לאחר נחיתתו בישראל דווח כי פרס דווקא נמצא במצב רוח טוב ו"הרגיש מצוין". עם זאת, על מנת להימנע מהחמרה נוספת במצבו, הוחלט לנתחו עוד ביום שישי.

עוד באותו נושא
הנשיא פרס עבר בהצלחה ניתוח בעקבות בקע בבטנו

לפנייה לכתבת: טל שלו tal_sh@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully