וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בכדור הארץ כפי שמעולם לא ראיתם אותו

לווין מזג אוויר רוסי צילם את כדור הארץ בשלמותו בתמונה אחת בלבד - ומרהיבה מכל תמונה אחרת של הגלובוס שנראתה עד כה, ברזולוציה חדה ובאיכות מדהימה

לווין מזג האוויר הרוסי Electro-L צילם את כדור הארץ שלנו ברזולוציה הגבוהה ביותר בה תועד אי פעם מהחלל. בתמונות שנחשפו בסוף השבוע, צולם הגלובוס לראשונה בשלמותו - בתמונה אחת בלבד וברזולוציה מאסיבית של 121 מגה-פיקסל, מה שמאפשר את חדות הצבעים והצורות.

כך זה נראה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הלווין שהושק בתחילת 2011 מצלם באיכות טובה וברזולוציה יוצאת דופן את כל חלקי כדור הארץ, בכל 30 דקות, כשכל פיקסל מייצג קילומטר רבוע אחד בלבד. לשם צילום התמונות נעשה שימוש גם באור רגיל וגם באור אינפרא-אדום, ולכן בכל מקום שבו מופיע על פני התמונה סימון אדום-כתום, הדבר מצביע על אזורי טבע מועשרים בצמחייה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

סרטון מדהים שצולם מהלווין הרוסי

מדען בכיר בנאס"א הסביר כי התמונות החדשות לא שונות בהרבה מתמונות שצילמה סוכנות החלל האמריקנית, אך הן מצליחות להראות דברים חדשים שלא נראו כד כה. "בארה"ב יש שני לווינים דומים שמצליחים לצלם את כדור הארץ בצורה מעגלית דומה", הוסיף המדען. "האחד נמצא מעל האוקיינוס ההודי, והשני מעל חלקו המערבי של האוקיינוס השקט, אבל הם מראים דברים אחרים".

  • עוד באותו נושא:
  • כדור הארץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully