וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלוויה שמחה במצרים: בן 28 התעורר בחדר המתים

חמדי חאפז א-נובי, מלצר בן 28 מלוקסור, לקה בלבו. רק כשהועבר לשטיפה לפני קבורה, הבחינה רופאה כי גופו עדיין חם. אחרי שאמו התעוררה מעלפונה, השניים יצאו לחגיגה צנועה

צעיר בן 28 ממצרים שלקה בלבו והוכרז כמת התעורר בעת שהובא לקבורה בלוקסור. כלי תקשורת במצרים מדווחים כי הצעיר, חמדי חאפז א-נובי, היה מלצר בכפר נגה אל-סימאן. כשהובא לבית הקברות "גופתו" הועברה לשטיפה. אז, רופאה שהגיעה כדי לחתום על תעודת המוות הבחינה שמשהו אינו כשורה, וכשנגעה בגוף, הרגישה כי א-נובי עדיין חמים למגע.

למשמע הבשורה, אמו של הצעיר התעלפה. הרופאה הצליחה להעיר אותה, כדי שתוכל להשתתף בחגיגה צנועה שנערכה לציון "שובו" של הבן לחיים. ואכן, ה"דיילי מייל" מציין ששיבתו לחיים של א-נובי נעשתה בצורה עדינה למדי. לפי דיווח שאמיתותו מוטלת בספק מסוים, פגיליו מוחמצינוב, בן 49 מרוסיה, גילתה שהיא חיה רק אחרי שננעלה בארון המתים. היא לקתה בהלם ומתה.

ואמנם, ישנם גם מקרים שבהם חזרה לחיים נעשית בצורה פחות דרמטית: לפני כמה שבועות, נקבע מותו של גבר מאוסטרליה שנלכד במכונית פורשה מרוסקת. רק אחרי שעה ארוכה, גילו מכבי האש כי לבו עדיין פועם, והעבירו אותו לבית החולים.

(עדכון ראשון 23:14)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully