וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת האולימפיאדה: "נשק קולי" יפרס בלונדון

המכשיר המסוגל לשגר צלילים מחרישי אוזניים בעוצמה של 150 דציבלים למטר, ומשמש צבאות וכוחות משטרה ברחבי העולם, ישמש בעיקר לפיזור התקהלויות בזמן המשחקים האולימפיים

הרשויות בבריטניה מצאו פתרון יצירתי לשמירה על הביטחון בזמן האולימפיאדה הקרובה – משרד ההגנה הבריטי אישר אמש (שישי) כי בעיר לונדון תיפרס מערכת "נשק קולי" חדישה, המסוגלת לשלוח צלילים מחרישי אוזניים למרחק גדול.

במסגרת ההכנות הסופיות לאירוע הספורט הבינלאומי, עובדים בקדחתנות בבריטניה על אמצעים לשמירה על הסדר הציבורי ועל ביטחונם של המיליונים שישטפו את לונדון בקיץ הקרוב. המכשיר הקולי לטווח ארוך (LRAD), המסוגל לייצר צלילים בעוצמה של 150 דציבלים למטר, ישמש את כוחות הביטחון כמערכת כריזה עוצמתית לפיזור התקהלויות.

בעבר, המכשיר נמכר לצבא ארצות הברית לצורך פיזור התקהלויות בעירק. כמו כן, נקנה המכשיר על ידי חיל הים וחיל האוויר האמריקאי, כמו גם כוחות משטרה ברחבי העולם. אחד המקרים בהם נעשה שימוש בנשק הקולי הוא על גבי ספינות, במטרה להרחיק פירטים סומליים.

דובר מטעם משרד ההגנה הבריטי מסר לרשת BBC כי השימוש במכשיר הוא רק אחד ממגוון רחב של משאבים וציוד, בהם ישתמש הצבא בכדי לסייע למאמצי המשטרה להבטיח את הביטחון והבטיחות במהלך המשחקים האולימפיים. "זה כולל את ה-LRAD, אשר יתפרס במהלך המשחקים האולימפיים בעיקר לשימוש במצב רמקול, כחלק מהצעדים להשגת מעצור ימי בנהר התמזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully