וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערה בכוס תה: צפו בנסיך צ'רלס מגיש את התחזית

יורש העצר הבריטי הפתיע את הצופים כשהחליף בצהריים את החזאי. למרות שצחקק ותהה "מי כתב את הטקסט הזה", הוא הצליח לעמוד בהצלחה בתפקיד. החזאי האמיתי כבר חושש למשרתו

צופי תחזית מזג האוויר בבריטניה הופתעו לגלות שאחד החזאים הוחלף בבן מלוכה - הנסיך צ'רלס. בנה של המלכה אליזבת הגיח לאולפן במפתיע והגיש את התחזית היום (חמישי) בצהריים.

צ'רלס בא לסקוטלנד עם קמילה הדוכסית מקורנוול, והשניים השתתפו גם בהקלטה של שעשועון בשם Eggheads. צ'רלס הוזמן לקרוא את התחזית מתוך מבזק מיוחד שהוכן עבורו, ובין היתר חזה את מזג האוויר סביב אחד מארמונות המלוכה בסקוטלנד. במקביל, קמילה הקריאה את אותה התחזית באולפן הרדיו של הרשת. לאחר מכן הצטלמה למזכרת ליד התחזית "האמיתית" באולפן הטלוויזיה.

בתחילה, נראה כי הנסיך, בן 65, אינו מסתדר כהלכה עם הלחצן שמחליף בין השקופיות, אך במהרה הוא התרגל לדמות החדשה שעטה. הוא אף התלוצץ: "מי כתב את התחזית הזו"?.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אני חזיתי ביניכם. צ'רלס מגיש את התחזית/מערכת וואלה!, צילום מסך

החזאי האמיתי כבר חושש לקריירה

צ'רלס וקמילה הוזמנו לסייר באולפני רשת BBC המציינת בימים אלה 60 שנים להיווסדה. "הבוקר יהיה קר ורטוב וינשבו רוחות ברחבי סקוטלנד", ציין החזאי-נסיך. "יירד גשם בפסגות הגבוהות ובאברדינשייר, ועדיין יש סיכוי לרוח רוגשת בבלמורל עד הצהריים המאוחרים". בבלמורל נמצא בית הקיץ של המלכה, אך למרות מזג האוויר העגום, צ'רלס נראה משועשע. "מזל שזה סוף שבוע ארוך!", אמר.

החזאי הוותיק, סטאב דננוס, אמר כי הוא חושש שקם לו "מתחרה חדש" במקצוע. "קמילה וצ'רלס היו מצוינים, וצ'רלס אפילו סיים את התחזית עם התחכמות, שזה דבר מצוין אצל חזאים", אמר. התחזית הייתה כה מוצלחת, סיפר, עד שהוחלט לשדר אותה שוב במהדורת הערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully