וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבר בשבוע הבא: שאול מופז ראש ממשלה - בפועל

טל שלו

9.5.2012 / 21:04

לא רק השתלבות במוקדי החלטות והצטרפות לשמינייה. שאול מופז מונה גם למשנה השלישי לראש הממשלה, ובעת נסיעת נתניהו לצ'כיה בשבוע הבא - הוא יתנסה לראשונה בתפקיד החדש

ערוץ הכנסת

(צילום: באדיבות ערוץ הכנסת)

רק היום (רביעי) הושבע לתפקיד שר ומשנה לראש הממשלה וכבר בשבוע הבא צפוי יו"ר קדימה, שאול מופז, למלא את מקומו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בזמן שישהה בביקור רשמי בבירת צ'כיה, פראג. אל נתניהו צפויים להתלוות שרים נוספים ולקיים בפראג ישיבת ממשלה משותפת. אם מופז לא יהיה בין המצטרפים הוא יזכה למלא לראשונה את תפקיד ממלא מקום ראש הממשלה.

במסגרת ההסכם הקואליציוני שאיפשר את הצטרפות קדימה לממשלת נתניהו, סוכם כי יו"ר המפלגה ישתלב במוקדי קבלת ההחלטות המדיניים-ביטחוניים. מופז מונה למשנה השלישי לראש הממשלה (בנוסף לשרים משה יעלון וסילבן שלום שמחזיקים בתואר כיום) והוא יצורף לפורום השמינייה, שתהפוך, למעשה, להיות תשיעייה. כבר היום השתתף מופז בפגישתו של ראש הממשלה עם שרת החוץ של האיחוד האירופי, קתרין אשטון.

נתניהו ייצא לצ'כיה בליווי שרים נוספים, וייפגש עם ראש הממשלה פטר נצ?אס והנשיא וצלאב קלאוס. צ'כיה נחשבת לאחת מידידותיה האמיצות של ישראל בעולם ומביעה תמיכה עקבית במדיניות הממשלה בפורומים בינלאומיים. נתניהו ביקר בפראג בדיוק לפני כשנה, וגם הביקור הקרוב צפוי להתמקד בהמשך חיזוק היחסים הבילטרליים ושיתופי הפעולה בין המדינות.

לקריאה נוספת:
מופז הושבע לשר בממשלה: "ייתכן שיתווספו עוד שרים"
טבילת אש למופז: דיון עם אשטון על השיחות עם אירן

לפנייה לכתבת: tal_sh@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully