וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התמונה שמסגירה את המתווך הסודי של ממשלת האחדות

שבועות אחרי שהודה שהטריד עובדת בלשכת ראש הממשלה והודח מתפקידו, נתן אשל עדיין מושך בחוטים. צלם וואלה! חדשות תיעד רגע אינטימי, בזמן שסיעות הכנסת עוד התכוננו לבחירות

מאחורי המפץ הפוליטי שהתחולל לפנות בוקר בכנסת עמדו כמה גורמים עלומים. אחד מהם הוא נתן אשל, שעמד בראש לשכת ראש הממשלה, ונאלץ לפרוש מתפקידו לפני כמה שבועות אחרי שהודה בהטרדה של עובדת במשרד.

בנימין נתניהו מקבל שיחה מנתן אשל. עומר מירון
שיחה דחופה לראש הממשלה. על הקו: "נתן אשל חדש"/עומר מירון

לפי הערכות גורמים פוליטיים, אשל, הנחשב לאחד האישים המקורבים ביותר לראש הממשלה, בנימין נתניהו, ולרעייתו, שרה, היה בין המתווכים המרכזיים במשא-ומתן החשאי בין הליכוד לסיעות הכנסת עוד בזמן המגעים להקדמת הבחירות. הוא גם לקח גם חלק משמעותי בעסקה, שהובילה בדקה ה-90 לביטול ההחלטה על פיזור הכנסת ולחתימת ההסכם הקואליציוני מול קדימה.

קו ישיר לראש הממשלה

כלשון האמרה הידועה, תמונה אחת שווה אלף מלים. לפניכם, אחת העדויות המשכנעת ביותר לתפקיד המרכזי שאשל - שבועות אחרי שהודח מתפקידו, אחרי שחתם על הסדר טיעון מול שירות המדינה, ונקבע כי פעל שלא כשורה – עדיין ממלא.

צלם וואלה! חדשות, עומר מירון, תיעד אתמול (שני) את ראש הממשלה נתניהו בישיבת סיעת הליכוד בכנסת, בזמן שהמגעים להקמת ממשלת האחדות עוד נשמרו בסוד, ובעת שסיעות הבית סברו כי המשכן עומד להתפזר.

בתום מסיבת העיתונאים, חזר מירון לחדר, וצילם עוד כמה תמונות, הוא הבחין בפרח לרנר, יועצת ראש הממשלה לעניינים פרלמנטריים, מגישה לנתניהו טלפון נייד. על הקו היה אשל.

הסכם האחדות בין הליכוד וקדימה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully