וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: מרדף אחר אדם שחטף אם ושלוש בנותיה

שבועיים לאחר החטיפה בטנסי, נמצאו במיסיסיפי גופותיהן של ג'ו-אן ביין ובתה הבכורה. 2 הבנות הצעירות כנראה עדיין בידי החוטף אדם מייס - ידיד המשפחה שהתנדב לסייע לה לארוז

מרדף מתנהל הימים האחרונים בדרום ארצות הברית בעקבות אדם החשוד כי חטף אם ושלוש בנותיה, והספיק כבר לרצוח את האם ואת אחת הבנות. הלילה (שני) אישרה הבולשת הפדרלית FBI כי זוהו גופותיהן של ג'ו-אן ביין בת ה-31 ושל בתה הבכורה אדריאן בת ה-14, שנמצאו בשבת האחרונה באסם בעיירה גאנטון שבמדינת מיסיסיפי הדרומית, ימים ספורים אחרי שנחטפו מביתן במדינת טנסי הסמוכה - ככל הנראה בידי חבר המשפחה, אדם מייס, שמוערך כי הוא עדיין מחזיק בשתי הבנות הצעירות, אלכסנדריה בת ה-12 וקילייה בת השמונה.

בהודעה מיוחדת שפרסם הלילה הממונה על החקירה ב-FBI, הסוכן המיוחד ג'ואל א. סיסקוביץ, הוא ציין כי מייס עדיין נמלט, ומשתמש ככל הנראה בשם בדוי - ייתכן כריסטופר זאקרי וויילד או פאקו רודריגס. עוד נמסר כי מוערך שהוא ערך שינויים בהופעתו החיצונית, וייתכן גם שערך שינויים כאלו אצל הבנות, כגון צביעת שיערן. עוד נמסר כי מלבד טנסי ומיסיסיפי, ידוע שיש לו קשרים במדינות אריזונה, טקסס, צפון קרוליינה, דרום קרוליינה ופלורידה. בבולשת מבהירים כי יש להתייחס אליו כאל חשוד "חמוש ומסוכן".

כוחות משטרה מחוץ לביית בעיירה ווייטוויל שבמדינת טנסי, ממנו נחטפו אן ביין ושלוש בנותיה, 6 במאי 2012. Erik Schelzig, AP
כוחות משטרה בבית המשפחה בווייטוויל, טנסי/AP, Erik Schelzig

בעלה של ביין, גארי, הוא שדיווח לרשויות על היעדרותן של אשתו ובנותיו, ב-27 באפריל, בזמן שעסקו באריזת חפציהן בבית המשפחה בעיירה ווייטוויל, לקראת מעבר דירה למדינת אריזונה. לדבריו, הוא התעורר בבוקר - וגילה שהן נעלמו.

יחד עמן נעלם גם מייס, שתואר כידיד ותיק של גארי (שניהם היו נשואים בעבר לזוג אחיות). מייס, לפי עדות האב, התנדב לבוא ולסייע למשפחה באריזה ובהטענת הרכוש המשפחתי למשאית ההובלה, ואף נשאר ללון עמה. עד מהרה, הוכרז מייס כחשוד העיקרי. בשלב הראשוני של החקירה הצליחה משטרת טנסי ליצור עמו קשר טלפוני, אך לאחר מכן הפסיק לענות לשיחות.

הפוסט האחרון בפייסבוק: "תמיד טוב להתאוורר"

במרוץ נגד השעון מעורבות כעת סוכנויות שיטור וביטחון נוספות, שעורכות חיפושים קדחתניים ברחבי דרום ארצות הברית. כמו כן, נערכים חיפושים דקדקנים בתוך האסם בו נמצאו הגופות, בניסיון לאתר רמזים נוספים. על פי ה-FBI, מייס נראה לאחרונה בגאנטון, העיירה בה נמצאו הגופות, ביום שלישי שעבר. פרס בסך 50 אלף דולרים מוצע על ידי הבולשת לכל מי שיספק מידע שיסייע בלכידתו או באיתור הילדות החטופות.

על פי עיון בפרופיל הפייסבוק של ג'ו-אן ביין, ניתן לראות כי בימים שלפני היעלמותה היא הייתה עסוקה בעיקר באריזה. בפוסט האחרון שלה, מה-27 באפריל, כתבה כי "אוורור טוב תמיד גורם לך להרגיש טוב יותר". לא ברור למה התכוונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
כוחות משטרה במדינת מיסיסיפי המשתתפים בחיפושים אחר אן ביין ושלוש בנותיה שנחטפו, 7 במאי 2012. רויטרס
כוחות משטרה מפטרלים בכביש ראשי במיסיסיפי, בניסיון לאתר את החשוד והחטופות, אתמול/רויטרס

האם ייתכן שביין, לפחות בתחילה, עזבה יחד עם מייס מרצונה החופשי? דודתה, בוורלי גודמן, הבהירה הלילה בראיון לסוכנות AP כי אחייניתיה "אינה מסוג הבחורות" שיברחו עם מישהו. היא הביעה תקווה שהילדות יימצאו בחיים, והתרעמה על כך שהרשויות לא פתחו במרדף מוקדם יותר: "ייתכן שזה היה מציל כמה חיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully