וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מופז: יחימוביץ' מכרה האידיאולוגיה עבור מנדטים

פנחס וולף

7.5.2012 / 11:45

במסיבת עיתונאים שקיים היום יו"ר האופוזיציה הוא טען כי יחימוביץ' "מכרה" את מחאתם של המשרתים בצה"ל. הוא תקף גם את נתניהו והטיפול באירן שהביא ל"נזק ביחסים עם ארה"ב"

שאול מופז יורה לכל הכיוונים - לעבר נתניהו, ברק, וגם יחימוביץ'. במסיבת עיתונאים שקיים לפני זמן קצר (שני) בכנסת, אמר יו"ר האופוזיציה כי "שלי יחימוביץ' מכרה את מחאת המשרתים (בצה"ל- פ.ו) בעבור טובתה האישית, מכרה את האידיאולוגיה בעבור מנדטים".

יו"ר האופוזיציה פנה הבוקר ליו"ר הכנסת ראובן ריבלין בדרישה לאפשר לקדימה להביא את הצעת החוק שלה לשירות לכל להצבעה הערב בקריאה טרומית במליאת הכנסת. בשל העובדה שמדובר בקריאה טרומית יום ההצבעה עבורה הוא יום רביעי, וכדי שהיא תוכל להגיע להצבעה כבר היום, נדרש אישור של יו"ר הכנסת. המטרה היא שהצעת החוק של קדימה תובא להצבעה יחד עם הצעות חוק של עצמאות ושל ישראל ביתנו. "זה עדיין לא מאוחר", אמר מופז בהמשך לדבריו על יחימוביץ', "אני קורא לכל המפלגות הציוניות שלא בקואליציה להצטרף לדרישה הזאת ולתבוע חוק שירות לכל לפני הריצה לכנסת".

עוד אמר מופז כי "ראש הממשלה הוכיח אתמול שהוא תלוש מהמציאות ומנותק מהישראלי. בישראל האמיתית רוב האזרחים מתקשים לסגור את החודש. בישראל האמיתית הישראלים קורסים תחת עול המשכנתא, הרפואה הציבורית קורסת. נתניהו – אתה לא חי בישראל האמיתית".

מופז התייחס גם לנושא טיפולו של נתניהו בגרעין האירני וטען שהוא נעשה תוך תוך הפחדה של הציבור הישראלי - "ומנגד אין ברית אסטרטגית. אני מודאג מהמצב הזה שישראל לא תומכת בארצות הברית ובהובלתה את התכנית האירנית". לפי מופז, נתניהו וברק גרמו נזק אסטרטגי ביחסים עם ארצות הברית "בשל גסות רוח וכוחנות דיפלומטית". מופז הוסיף: "עמדתה של מדינת ישראל חייבת להיות שההובלה היא של ארצות הברית. תקיפה מוקדמת באירן יש לה סכנות רבות והיא עלולה להיות הרת סכנות למדינת ישראל. את התהליך צריך להשאיר לאמריקאים. אסור לישראל להמר על עתידה וגורלה ועל מנהיגים כושלים או חסרי ניסיון ועל מפלגות כאילו".

ממפלגת העבודה נמסר: "צר לנו על כך שמופז מאבד עשתונות במצוקתו הרבה ומתעקש להיות יו"ר האופוזיציה הראשון בהיסטוריה שמנסה לדחות בחירות. מוטב למופז שינהג כמו מפלגת העבודה וירכז מאמץ במתקפה נגד נתניהו ולא יבזבז אנרגיה בהתגוששות עם שותפותיו לאופוזיציה. באשר לחוק טל – מפלגת העבודה הציגה את מתווה בן גוריון בגיוס חרדים לשירות חרדי".

  • עוד באותו נושא:
  • שאול מופז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully