וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמפיין נגד חטיפת חיילים: "יכול לקרות גם בקריה"

6.5.2012 / 22:15

לאור התגברות הדיווחים על ניסיונות חטיפת חיילים בטרמפיאדות, יצא צה"ל בקמפיין רחב היקף תחת הסיסמא "אל תתפוס טרמפ - זה יכול לתפוס אותך", על מנת לעורר את המודעות לנושא

צה"ל יצא היום (ראשון) בקמפיין בנושא חטיפות חיילים, זאת לאחר שבשנה החולפת התגברו הדיווחים של חיילי צה"ל על ניסיונות חטיפה דווקא יותר בטרמפיאדות, מאשר בפעילות מבצעית. ישנו חשש בצה"ל כי עקב שביתת האסירים והרצון של ארגוני הטרור לשחרר אסירים הכלואים בישראל ינסו מחבלים לחטוף חיילים לצורכי מיקוח. סיסמת הקמפיין היא "אל תתפוס טרמפ-זה יכול לתפוס אותך". לדברי קצין בכיר בצה"ל, המסר לחיילים הוא "זה יכול לקרות לכל אחד - גם לחיילים קרביים וגם לחיילים המשרתים בקריה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"זה יכול לקרות לכל אחד - גם לחיילים קרביים וגם לחיילים המשרתים בקריה". הקמפיין האינטרנטי/מערכת וואלה!, צילום מסך

הקמפיין יכלול שלטי חוצות, שילוט ברכבות, בבסיסי צה"ל וברחובות תל אביב, וצד זאת יופצו ברשת האינטרנט סרטוני וידאו כדי ליצור שיח ציבורי בנושא. מדובר צה"ל נמסר כי "מדובר בקמפיין ראשון מזה שנים ארוכות שלא עשינו דבר כזה בתחום", זאת במטרה "לעורר שינוי הרגלי נסיעה של חיילים". כמו כן נמסר כי הקמפיין יתרכז בעיקר בערוצי הניו מדיה.

רק ביום שבת האחרון איים ארגון חמאס "להגיב באופן בלתי צפוי" אם אחד מהאסירים הפלסטינים שובתי-הרעב ימות. בכיר הארגון ברצועה, חליל אל-חיה, אמר כי אם אחד ממאות האסירים שובתי-הרעב ימות, "נעשה כל מה שאתם מצפים לו ולא מצפים לו". בעצרת שנערכה בעזה, לאות הזדהות עם האסירים הפלסטינים, קרא האסיר המשוחרר עלי עאמודי לזרועות הצבאיות להשקיע כל מאמץ אפשרי למען הגנה על האסירים, וכן קרא להמשיך ולתכנן חטיפות נוספות של חיילים ישראלים "כדי להחליפם באסירינו הגיבורים במסגרת עסקאות חליפין".

את הקמפיין ניתן לראות באתר: http://notremp.co.il/

עוד באותו נושא:
ח"כ זחאלקה: "שביתת הרעב של האסירים תצית אינתיפאדה שלישית"
חיילים בגבול עזה: "שומעים בלילה חפירות תחת המוצב"
"חשש גובר מחטיפה על ידי משוחררי עסקת שליט"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully