וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות חקירת מצ"ח: אייזנר ימונה לתפקיד חדש

4.5.2012 / 14:10

סמח"ט הבקעה שהיכה פעיל שמאל צפוי להתמנות לסגן מפקד המרכז לאימונים טקטיים במרכז לאימוני יבשה בצאלים. נגד אייזנר מתנהלת חקירת מצ"ח. גורם צבאי: "התפקיד קטן עליו"

למרות התקרית בה היכה פעיל דני ועל אף שהרמטכ"ל, רא"ל בני גנץ, הדיחו מתפקידו, החליט מפקד זרוע היבשה, האלוף סמי תורג'מן, להמליץ כי סמח"ט הבקעה לשעבר, סא"ל שלום אייזנר, ימונה לסגן מפקד המרכז לאימונים טקטיים במרכז לאימוני יבשה בצאלים. עם זאת, חקירת מצ"ח בעניינו של אייזנר נמשכת ולכשתסתיים תוצג לפרקליט הצבאי הראשי, תא"ל דני עפרוני, שיכריע האם להגיש נגדו כתב אישום או להסתפק בדין משמעתי. כמו כן, עד כה לא נקבע מועד למינוי.

גורם צבאי אישר את הפרטים והסביר כי "סא"ל אייזנר משרת בצה"ל ולאחר שהוחלט להדיח אותו מתפקיד סגן מפקד בה"ד 1 בשל כשל ערכי ומקצועי, הוחלט לאתר לו תפקיד רוחבי". עוד אמר הגורם: "ברור גם לאייזנר כי מדובר בתפקיד ניהולי שלא תואם את מידותיו, אך עד שלא תתבהר התמונה המשפטית בעניינו אין כוונה למנות אותו לתפקיד שיהווה עבורו קידום".

אתמול היה זה מפקד אוגדה 36 של פיקוד הצפון, תא"ל תמיר היימן, שגיבה את אייזנר ואמר בשיחה עם תלמידי המכינה הקדם-צבאית באפרת כי בעיניו "מדובר בטעות מקצועית חמורה, לא טעות ערכית". היימן הוסיף: "כמות הפעמים ששמעתי שאני נאצי ועוכר ישראל, ו'איך אתה עושה את זה?'. לא בא לך להכניס לו אגרוף לדפוק הזה? הבחור שאומר לי 'אתה נאצי, עוכר ישראל, אמן תמות, ככה הם נהגו' - מה הוא רוצה שאני אעשה? הרי ברור לו שאין 'כוחות' ביני ובינו", הסביר היימן את עמדתו, וציין כי "התכלית האמיתית היא למנוע מחבורת ההזויים האלה במה. למנוע מהם את האפשרות לקעקע את הלגיטימציה של מדינת ישראל. למנוע מהם להכניס את השטויות שלהם לתוך האג'נדה, וזו המטרה האמיתית - ולא חסימת ציר הבקעה".

לקריאה נוספת:
מפקד אוגדה: "לא היה פגם ערכי במעשיו של אייזנר"
בצה"ל שוקלים להעמיד לדין קצינים שפעלו לצד אייזנר
מסתמן: הרמטכ"ל ידיח מתפקידו את הקצין שהיכה פעיל

לפניות לכתב: amirbohbot@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully