וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק באמריקה: צפו בנגמ"ש בן 50 משטח בית עתיק

4.5.2012 / 2:40

בעיירה קטנה במינוסטה התושבים החליטו כי יש יותר מדרך אחת להרוס בית וחשבו על רעיון יצירתי - לשכור נגמ"ש שישטח את הבית. "חשבנו שאולי כדאי להוסיף קצת בידור"

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכה: אמיר קוטיגרו, קריינות: אביב אברמוביץ')

לתושבי העירייה קסוטה שבמינסוטה כנראה יש הרבה זמן פנוי: השבוע החליטו מספר תושבים כי גם הריסת בית עתיק, בן 150 שנים ליתר דיוק, צריכה להתבצע באופן ראוותני. לצורך כך, שכרו התושבים נגמ"ש של הצבא הבריטי משנות השישים של המאה הקודמת כדי שיבצע את המשימה.

על אף שניתן היה לחשוב כי איתור נגמ"ש הוא לא עניין של מה בכך, בארצות הברית ניתן למצוא חברה המשכירה כלי רכב צבאיים לכל מטרה. חברת "סע בטנק" לא אכזבה וסיפקה את שהבטיחה. לתושבים הנרגשים נותר רק לצפות בהנאה בכלי הרכב, שפעם הסיע חיילים לקרב, משטח כעת את הבית.

למרות שנהג הנגמ"ש היה קצת מפוחד ואמר כי הוא נסע "דרך אסם, מעולם לא דרך בית", בעליו של חברת "סע בטנק", טוני ברגלום, היה רגוע הרבה יותר. ברגלום הסביר כי "מישהו עמד לעשות את זה עם מכונה בכל מקרה, אז חשבנו שאולי כדאי להוסיף קצת בידור ולהראות לכם מה טנקים יכולים לעשות". הנגמ"ש אמנם לא D9 אך זה הספיק כדי לספק את הסחורה ובתוך חצי שעה, לקולות הצהלה של התושבים, השמיד את המבנה לחלוטין.

לעוד אקשן:
צפו: סטאלון, שוורצנגר, וויליס ועוד מפוצצים ב"בלתי נשכחים 2"
אקשן: צפו בהתרסקות מטוס נוסעים - בשביל סרט
צפו בלהבות הענק: נהג שיכור התנגש במשאית דלק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully