וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: חקירה פלילית נגד מעורבים בפרשת הרפז

4.5.2012 / 0:10

בעקבות ממצאי מבקר המדינה בפרשה, טוען גורם במשרד המבקר כי "יש התפתחות בימים האחרונים המעלה את הצורך לפתוח בחקירה פלילית". לדברי הגורם, שמו של וינר לא בין המעורבים

פרשת "מסמך הרפז" עוברת למישור הפלילי: בימים האחרונים התרחשה התפתחות מיוחדת בפרשה, שבעטייה עולה הצורך לפתוח בחקירה פלילית בעקבות מעשים שהתרחשו סביבה בידי מספר מעורבים.

גורם במשרד המבקר הסביר כי "אכן יש התפתחות בימים האחרונים שמעלה את הצורך לפתוח בחקירה פלילית, אך שמו של אל"מ ארז וינר לא צוין באף מסמך וגם לא שמו של אף מעורב אחר בפרשה".

יצוין, כי אל"מ ארז וינר פנה ליועץ המשפטי לממשלה בעצמו וביקש ממנו לפתוח בחקירה פלילית על מנת לפענח את זהות האדם העומד מאחורי המידע שמופיע במסמכי הרפז. כמו כן, גם רא"ל במיל' גבי אשכנזי פנה ליועץ המשפטי כדי שיפתח בחקירה פלילית בפרשה.

"הדבר מוכיח את הכשלים בבדיקת המבקר"

קצינים במילואים ששירתו תחת פיקודו של ארז וינר, אמרו בשיחה עם וואלה! חדשות: "לא ייאמן עד כמה רחוק המבקר מוכן ללכת רק כדי למנוע את העברת המסמכים לוינר. זה רק מראה שהמסמכים אכן מוכיחים את הכשלים בבדיקת המבקר. חשוב שתתקיים חקירה, אבל שתחקור בראש ובראשונה, כפי שדרשנו, את מחיקת קלטות השיחות בלשכת אהוד ברק".

כזכור, אתמול (חמישי) היה אמור מבקר המדינה מיכה לינדנשטראוס להגיב באמצעות פרקליטות המדינה לעתירת אל"מ ארז וינר לבג"צ, אך מסיבה לא ברורה התגובה לא הועברה. ממשרד מבקר המדינה נמסר כי "מי שאחראי למסור את התגובה הם פרקליטות המדינה ולא משרד המבקר".

ההתפתחויות האחרונות בפרשה
בג"ץ יכריע: האם אל"מ וינר יקבל המסמכים מהמבקר?
פרשת הרפז: המבקר העניק ארכה להגשת תגובות לדו"ח

(עדכון ראשון: 23:39)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully