וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי עשור: גילתה ששתי הבנות שאימצה הן אחיות

3.5.2012 / 18:08

בהפרש של שלוש שנים אימצה תושבת ניו המפשייר שתי תינוקות מסין. עם השנים הלכו השתיים והפכו דומות זו לזו, עד שהחליטה לערוך להן בדיקת DNA - שגילתה כי הן אחיות ביולוגיות

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ')

לפעמים המציאות עולה על כל דמיון. את המסר הזה למדה לאחרונה בוני, אם חד הורית ממדינת ניו המפשייר שבמזרח ארצות הברית, שנדהמה לגלות כי שתי הילדות הסיניות שאימצה בנפרד לפני שנים הן למעשה אחיות.

בוני אימצה את קרייטון ב-1998, ואת ריילי הקטנה שלוש שנים אחר כך, שתיהן מהעיר צ'נגדה שבמרכז סין. לדבריה, המפגש הראשוני ביניהן היה מרגש מאוד. "בבוקר, כשקרייטון התעוררה", סיפרה השבוע לרויטרס, "ריילי הסתכלה על קרייטון ו... קרייטון נישקה אותה במצח וקראה לה 'ג'יג'ה' (אחות)".

אחרי 11 שנה: גילתה ששתי הבנות שאימצה הן אחיות. רויטרס
משפחה לדוגמה. בוני, קרייטון וריילי מבלות בפארק שעשועים/רויטרס

השנים חלפו, והדמיון בין שתי הבנות הלך וגדל - עד שבוני החליטה לערוך להן בדיקת DNA - וזו הוכיחה כי הן אכן אחיות ביולוגיות. כשסיפרה לאחות הגדולה על תוצאות הבדיקה, תגובתה הפתיעה אפילו אותה. "היא מאוד חכמה", היא אומרת. "היא הביטה בי ואמרה: 'אמא, אנחנו כבר אחיות'. וזה נכון, הן היו והן עכשיו. אמרתי לה: 'כן, אבל זה פשוט קשר מיוחד נוסף'".

כעת מעוניינות שתי האחיות לאתר את הוריהן הביולוגיים. "הייתי אומרת להם שאנחנו שמחים מאוד עם המשפחה שלנו כרגע", אומרת ריילי, האחות האחות הקטנה, "ושזה לא שאנחנו לא רוצים להיות איתם, אבל אנחנו פשוט רוצים להכיר אותם".

אחרי 11 שנה: גילתה ששתי הבנות שאימצה הן אחיות. רויטרס
"לא ילדתי אותן, אבל הן כן גדלו בלבי". שתי האחיות בילדותן/רויטרס

האם המאמצת אינה חוששת שהבנות יילקחו מידיה. "המשפחה הביולוגית שלהם נתנה להם משהו שאני לעולם לא אוכל, הם העניקו להם חיים", היא אומרת. "אבל אני הענקתי להם את החיים. לא ילדתי אותן, אבל הן כן גדלו בלבי".

לדבריה, היא הייתה שמחה שהורי הבנות יהיו חלק מחייהן מעתה והלאה, גם אם הדבר מלווה בחששות מסוימים עבורם: "אני מבינה את הפחד, ואנחנו נכבד זאת, אבל אני לא חושבת שזה נכון. ואני מקווה שהם יראו את הבנות, ויהיו גאים בנשים הצעירות שהן נהיו... שרוצות להיות, לפחות חלק קטן מהעתיד שלהם. תודה לכם מעומק לבי. הענקתם לי לא אחת אלא שתי מתנות מהמדהימות שאפשר לתת. אני מסתכלת על הבנות שלי ואני מרגישה מבורכת בכל יום. הן החלק הטוב ביותר של חיי, אפילו כשהן משגעות אותי".

לקריאה נוספת:
רואים כפול: מאות השתתפו בפסטיבל תאומים בסין
דירת פלא: כל הזוגות שגרו בה הולידו תאומים
לידה ארוכה? התאומים נולדו בשנים שונות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully