וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולמרט נגד ברק: "ייעלם בקרוב מהמפה הפוליטית"

טל שלו

3.5.2012 / 13:27

שר הביטחון תקף את ראש הממשלה לשעבר ובכירים נוספים שהתבטאו לאחרונה בנושא אירן. אולמרט מצדו, החזיר אש: "ברק מותיר אחריו נזקים כבדים הפוגעים בביטחון המדינה"

הקרב בין ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, ושר הביטחון, אהוד ברק, מתחמם: שר הביטחון תקף היום (חמישי) בחריפות את בכירי המדינה לשעבר המתבטאים בנושא האירני והאשימם בפגיעה בביטחון ישראל. אולמרט מיהר להגיב ולתקוף את ברק. "הוא מותיר אחריו נזקים כבדים".

שר הביטחון התבטא בחריפות בעקבות ההתקפות הקשות של אולמרט, וראשי השב"כ והמוסד לשעבר, יובל דיסקין ומאיר דגן, עליו ועל ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בתחילת השבוע. בראיון לעיתון "ישראל היום" שיפורסם מחר האשים ברק כי "חבורת אולמרט", כדבריו, שמתבטאת בנושא הגרעין האירני, גורמת נזק לישראל. "לא קשה לראות את מי זה משרת - את אירן ואת החבורה שהיא מובילה", אמר ברק. "הם מסתובבים בעולם והדברים שלהם מרופפים את ההישג הלא מבוטל של המדיניות הישראלית, שבו הפכנו את הנושא האירני לנושא חשוב ודחוף, לא רק לישראל אלא לעולם".

לדברי ברק, יש דברים שאי אפשר לדון בהם בדיון פתוח, בלי שעצם הדיון גורם נזק לעניין עצמו. "במקרה של דיסקין, זה בכלל לא בהתמחות שלו ולא באחריות שלו", ציין ברק. "הממשלה היא שצריכה לקבל החלטות. נפרצה הנורמה שבה אנשים עובדים בצורה אינטימית עם ראש הממשלה ועם שר הביטחון. מה עוד שאתה מוצא הבדלים כאלה בין מה שמשתמע מהתנהגותם ומנכונותם לעבוד, ואפילו מבקשתם להאריך את שהותם ואת כהונתם, ובין התנהגותם אחר כך".

המתקפה של ברק זכתה למענה מהיר מלשכת אולמרט, שפרסמה הבוקר תגובה לדברים. "העובדה שראש הממשלה לשעבר ושלושת ראשי זרועות הביטחון של ישראל שעסקו ביחד ולחוד, במשך שנים, בעניינים הרגישים ביותר הקשורים בביטחון ישראל – סבורים, ללא יוצא מן הכלל, שברק – שייעלם בקרוב מהמפה הפוליטית בישראל - מותיר אחריו נזקים כבדים הפוגעים בביטחון המדינה – צריכה להדליק נורת אזהרה אצל כל אזרח במדינה", נמסר מלשכתו של ראש הממשלה לשעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully