וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם אולמרט מותח ביקורת: אין לי אמון מלא בנתניהו

בראיון לרשת ה-CNN אמר אולמרט כי הוא מודאג מכך שנתניהו הוא זה שיקבל את ההחלטות בעניין אירן. על ההתבטאויות הרבות בנושא אמר: "לא כולם צריכים לשמוע אותנו בכל העולם"

האם גם אהוד אולמרט פותח חזית נגד נתניהו? ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, השמיע, באופן גלוי למדי, דברי ביקורת בראיון ל-CNN לתוכנית "אמנפור" נגד ראש הממשלה הנוכחי. כזכור, בימים האחרונים פורסמו דבריו של ראש השב"כ לשעבר, יובל דיסקין, שהשמיע ביקורת על התנהלות שר הביטחון וראש הממשלה. דברים אלו עוררו סערה במערכת הפוליטית וגררו גל תגובות זועפות אך גם תמיכה מצידו של מאיר דגן, ראש המוסד לשעבר.

במהלך הראיון שישודר הלילה (שני), אמר אולמרט את כי לדעתו, נתניהו לא יוכל לבחור את ההחלטה הטובה ביותר בהתייחס לתקיפה האירנית. "אני מאוד מודאג ממה שקורה עם אירן", אמר אולמרט. "אני מדואג מכיוון שלא אני הוא האיש שייקח את ההחלטה. מישהו אחר יעשה זאת, ואתה חייב שיהיה לך אמון מלא בו". המראיין התעכב על משפט זה ושאל את אולמרט אם הוא מתכוון שאין לו את האמון הזה, ואולמרט ענה: "מסתבר".

ראש הממשלה לשעבר המשיך ואמר כי "אנחנו צריכים ליצור יכולות להגן על עצמנו במקרה של תקיפה מצד אירן, אך יחד עם זאת עלינו לעודד את הקהילה הבינלאומית כבדרך אגב – מבלי ליצור כל כך הרבה רעש. לא כולם צריכים לשמוע אותנו מקצה העולם ועד קצהו השני. צריך לנקוט באמצעים, סנקציות, לחץ כלכלי וכדומה". הדברים נאמרו בהתייחס לשאלת המראיין על עמדתו בנוגע לוויכוח שניטש אמש בוועידת הג'רוזלם פוסט בארצות הברית גלעד ארדן למאיר דגן.

נושא נוסף עליו נתן אולמרט את הדעת הוא שיתוף הפעולה והיחסים עם נשיא ארצות הברית, ברק אובמה. "שיתוף הפעולה עם ארצות הברית הוא בראש סדר העדיפויות", אמר ראש הממשלה לשעבר. "אין צורך לנסות ללמוד את נשיא ארצות הברית, או להאשים אותו", הוסיף. כנשאל אולמרט אם הוא חושב שנתניהו מתנהג כראוי עם הנשיא אובמה ענה כי הרושם שלו הוא ש"אין שם חברו?ת ואין שיתוף פעולה כלל".

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully