וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: חמישה אזרחי אריתריאה אנסו אישה בלוד

גלעד גרוסמן

3.5.2012 / 11:18

על פי כתב האישום, 4 מהנאשמים בשנות העשרים לחייהם הבחינו באישה שהייתה בגילופין, הובילו אותה לשביל צדדי ותקפו אותה מינית אחד אחרי השני, בעוד החמישי צופה מהצד במעשים

לבית המשפט המחוזי בפתח תקווה הוגש הבוקר (חמישי) כתב אישום נגד חמישה אזרחי אריתריאה, הנאשמים באונס קבוצתי של אישה בת 40 בלוד לפני כחודש. לטענת הפרקליטות, החמישה הבחינו באישה בעת שהלכה שיכורה ברחוב, הובילו אותה למקום צדדי ושם ארבעה מהם תקפו אותה מינית בעוד החמישי צופה מהצד.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עורכת הדין עינת בניטה מפרקליטות מחוז מרכז, החמישה, בני 20-25, הבחינו באישה בעת שיצאה שיכורה מבילוי. בשלב מסוים, בשל כמות האלכוהול שצרכה, היא נפלה מולם. כמה מהם ניגשו אליה והרימו אותה, ואחד מהם גם הציע לה סיגריה. לאחר מכן הוא הוביל אותה אל שביל שנמצא בין שני גנים ואילץ אותה לבצע בו מין אוראלי. באותו הזמן עמדו שניים מהנאשמים הנוספים מאחוריו ו"המתינו לתורם", כפי שנכתב בכתב האישום.

בהמשך אנס אחד הנאשמים את המתלוננת, בעוד נאשם נוסף ממתין עירום ונאשם אחר נוגע בגופה. בכל אותה העת ישב הנאשם החמישי בצד והביט במתרחש. החמישה הפסיקו את מעשיהם רק לאחר ששוטרים, שהוזעקו למקום על ידי עדת ראיה, הגיעו למקום. אז ניסו החמישה להימלט. לארבעה מהנאשמים מיוחסות שורה של עבירות מין, בהן אונס וביצוע מעשה סדום. הנאשם החמישי נאשם באי מניעת פשע.

הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להאריך את מעצרם של ארבעה מהנאשמים עד תום ההליכים המשפטיים נגדם. "חוסר החמלה והמעשים המחליאים שבוצעו, מעידים כי הם שלוחי רסן, ומסוכנותם עולה לכדי הרף העליון של עבירות המין", נכתב בבקשת המעצר. עוד נכתב, כי יש חשש שינסו לברוח אם ישתחררו ממעצר. יצוין כי שלושה מהנאשמים טענו בחקירתם במשטרה כי המעשים בוצעו בהסכמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully