וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מופז משריין מקום ללבני, מקורביה: "זה לא רלוונטי"

פנחס וולף

3.5.2012 / 9:06

מקורביו של יו"ר קדימה הסבירו כי אם תחליט לחזור, המקום השני ברשימה שמור לה: "נשארה דלת פתוחה אצלנו, אנחנו מנסים לרצות אותה". מקורבי לבני: "הדלת נסגרה"

יו"ר קדימה, שאול מופז משאיר לקודמתו בתפקיד, ציפי לבני, את המקום השני ברשימת המפלגה, אם היא תחליט לחזור – כך מסרו הבוקר (חמישי) מקורבי מופז לוואלה! חדשות. "משאירים את הדלת פתוחה ומנסים להגיע לפתרון. זה ברמת גישושים מוקדמת מאוד", ציינו המקורבים. "אם היא תהיה בקדימה היא תהיה מספר שתיים. מכיוון שנשארה דלת פתוחה אצלנו, אנחנו מנסים לרצות אותה. יש מתווכים שבודקים את הדברים. כרגע המצב הוא כזה: הנחת המוצא שלנו היא כזו שזה כמו חתן וכלה שרוצים להתחתן אבל אף אחד לא מציע ראשון".

מקורבי מופז אחרים מתחו ביקורת על לבני, ואמרו כי היא עשתה סוג של חבלה לקדימה. "אם היא לא הייתה עושה את המהלך השבוע, סדר היום היה אחר לגמרי. בפועל, היא החזירה את השיח לפריימריז. ולמרות זאת, יש לה מקום ואנו מצפים ממנה לקבל החלטה לטובת קדימה ולטובת המדינה", ציינו.

מקורבי לבני הגיבו להצעה בשיחה עם וואלה! חדשות, והבהירו: "ההצעה ממש לא רלוונטית. ספק אם זה היה משנה אם מופז היה מציע זאת קודם, אבל בטח שעכשיו זה לא רלוונטי. היא התפטרה כדי שלא תהיה מראית עין של חתרנות, והדלת נסגרה".

גורמים בקדימה על הסקרים: "מוקדם לחרוץ את הדין"

גורמים בקדימה התייחסו לסקרים הלא מחמיאים שהתפרסמו השבוע, לפיהם המפלגה מקבלת מספר מנדטים נמוך באופן יחסי. "השבוע חטפנו, אבל שבוע הבא זה סדר יום חדש והדינמיקות כל כך נזילות", הסבירו. "מי שרץ לקמפיין של ארבעה חודשים לא יכול לומר לפני יריית הפתיחה שהסיפור גמור. יש אופציות רבות כל כך והנעלמים רבים כל כך. זה נורא מוקדם לחרוץ את הדין. קדימה תחרוץ ותטפס ותעמוד במספרים שיאפשרו לה להרכיב ממשלה".

אתמול, חודש לאחר שהפסידה בפריימריז בקדימה, הודיעה לבני על פרישתה מהכנסת. לבני הבהירה כי היא מתפטרת מהכנסת אך לא פורשת מהחיים הציבוריים, וטענה כי אינה מצטערת על החלטתה להישאר באופוזיציה, עליה זכתה לביקורת. "ביקשתי להביא פוליטיקה אחרת, המעדיפה את העקרונות על פני הכיסא, פוליטיקה נטולת ציניות ושכרון כוח. פעלתי על פי אותם עקרונות ואעשה זאת בכל מקום בו אהיה", ציינה לבני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully