וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתי רקטות נורו לעבר ישראל, צה"ל תקף ברצועה

רמי שני

2.5.2012 / 8:15

רקטת קסאם אחת התפוצצה אמש במועצה האזורית חוף אשקלון, ובמהלך הלילה התפוצצה רקטה נוספת במועצה האזורית אשכול, איש לא נפגע. חיל האוויר תקף מנהרת טרור בצפון הרצועה

חיל האוויר תקף הלילה (רביעי) מטרה בצפון רצועת עזה, זאת כמה שעות לאחר שנורתה רקטת קסאם לעבר שטח ישראל. מדובר צה"ל נמסר כי היעד שנתקף היה מנהרת טרור, וכי זוהתה פגיעה מדויקת במטרה.

"התקיפה מהווה תגובה לירי תלול המסלול לעבר שטח מדינת ישראל", נמסר בהודעת דובר צה"ל. "צה"ל לא יסבול כל ניסיון לפגיעה באזרחי מדינת ישראל ובחיילי צה"ל, וימשיך לפעול כנגד כל גורם אשר מפעיל טרור נגד מדינת ישראל. ארגון הטרור חמאס הוא הכתובת ועליו האחריות".

אמש נורתה רקטת קסאם מרצועת עזה, והתפוצצה בשטח פתוח בתחומי המועצה האזורית חוף אשקלון, סמוך לגדר המערכת. התרעת צבע אדום נשמעה בישובים באזור. לא נמסר על נפגעים או על נזק לרכוש. רקטה נוספת נותרה במהלך הלילה, והתפוצצה בשטח פתוח במועצה האזורית אשכול. גם במקרה זה איש לא נפגע ולא נגרם נזק.

בשבועות האחרונים נורו כמה רקטות לעבר ישראל. בין היתר, נורתה רקטה לעבר המועצה האזורית חוף אשקלון בערב יום העצמאות. אזעקת צבע אדום נשמעה באזור, לא היו נפגעים או נזק. כמה ימים קודם לכן, התפוצצה רקטה, גם כן במועצה האזורית חוף אשקלון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully