וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חג לא שקט: שתי רקטות נורו לאזור נתיבות, אין נזק

רמי שני

8.4.2012 / 7:11

שתי רקטות התפוצצו בשטחים חקלאיים פתוחים במועצות האזוריות שדות נגב ומרחבים. לא נמסר על נפגעים או על נזק לרכוש. אתמול סוכל ניסיון לשגר רקטה, כשצה"ל תקף בעזה

האם דבר לא השתנה? פלסטינים ירו הבוקר (ראשון) לעבר ישראל שתי רקטות שהתפוצצו בשטחים חקלאיים פתוחים במועצות האזוריות שדות נגב ומרחבים, שבאזור נתיבות. לא נמסר על נפגעים או על נזק. ההערכה היא שמדובר ברקטות קסאם, אך הן טרם אותרו. אזעקות נשמעו בנתיבות וביישובים הסמוכים.

מדובר בשתי רקטות ראשונות שנורו מכיוון הרצועה לאחר כמה שבועות של שקט יחסי. בסוף השבוע שעבר נורו רקטות לעבר העיר אילת מאזור סיני. אחת מהן אותרה אתמול בשטח פתוח באזור שממערב לעיר, לאחר שלושה ימי חיפושים. רקטה אחרת נמצאה בשטח פתוח בשכונת מגורים בעיר מבלי לגרום לנפגעים או לנזקים.

אמש דיווחו מקורות פלסטינים כי כלי טיס ישראלי ירה שני טילים לפחות לעבר אופנוע שנסע סמוך לבית הספר דאר פדילה שליד רפיח, ברצועת עזה, ופצע שני בני אדם. בדובר צה"ל אישרו כי בוצע סיכול ניסיון לשגר רקטה, והוסיפו כי למחבלים שנפגעו אכן הייתה כוונה לשגר רקטות לעבר שטח מדינת ישראל. על פי הדיווחים, אחד מרוכבי האופנוע נפצע באורח בינוני, ואדם אחר ששהה במרחק מאה מטרים מהמקום נפצע אף הוא. שני הפצועים הועברו לבית החולים ברפיח להמשך טיפול.

מוקדם יותר התקבל מידע מודיעיני במערכת הביטחון על כוונה של פעילי טרור לבצע שיגור רקטת לעבר שטח מדינת ישראל, וחיל האוויר הוזנק לביצוע סיכול ממוקד בפאתי רפיח. גורם מדיני אישר כי חיל האוויר תקף את האופנוע במהלך נסיעה אך הבהיר כי הפעילים לא חוסלו.

אתמול: חיל האוויר סיכל ניסיון שיגור רקטה לעבר ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully