וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשה וילדה נהרגו בתאונה בין רכב למשאית בעמק יזרעאל

קובי דוד

29.4.2012 / 14:13

התאונה אירעה בסמוך לכפר זרזיר. פרמדיקים העניקו טיפול רפואי במקום לארבעה בני אדם, בהם שני פצועים קשה שפונו במסוק לבית החולים. טרם ברור לגמרי מה גרם לתאונה

אדריאן הרבשטיין

(צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: מיכאל ברגמן)

תאונת דרכים מחרידה בעמק יזרעאל: צעירה בת 25, וילדה בת ארבע, נהרגו היום (ראשון) בהתנגשות בין רכב פרטי למשאית בסמוך לכפר זרזיר. פרמדיקים של מגן דוד אדום העניקו טיפול ראשוני לארבעה בני אדם שנלכדו בתוך הרכב, אולם נאלצו לבסוף לקבוע את מותן של השתיים. שני בני אדם נוספים - אישה כבת 50 וילד בן 11 - נפצעו באורח קשה והועברו במסוק לבית החולים רמב"ם בחיפה. נסיבות התאונה נחקרות.

תאונת דרכים קטלנית בצומת זרזיר, אפריל 2012. פאנט, ספק 500
זירת התאונה, היום/ספק 500, פאנט

מחקירה ראשונית של בוחני התנועה שהוזעקו למקום עולה, כי הרכב הפרטי יצא מתחנת הדלק בצומת זרזיר ונפגע על ידי המשאית. הילדה הועברה תוך כדי פעולות החייאה לבית החולים העמק בעפולה, אולם בדרך נקבע מותה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מיקום התאונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשעות האחרונות אירעו מספר תאונות קשות ברחבי הארץ. בנתניה נפגע הולך רגל כבן 70 מרכב ברחוב יהלום סמוך לשוק. פרמדיקים של מגן דוד אדום העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו במצב אנוש לבית החולים לניאדו בעיר.

תאונת דרכים קטלנית בצומת זרזיר, אפריל 2012. פאנט, ספק 500
תאונת דרכים קטלנית בצומת זרזיר, אפריל 2012/ספק 500, פאנט

בקריית מלאכי אירעה הבוקר תאונת "פגע וברח". נערה בת 12.5 נפצעה באורח קל בעת שחצתה מעבר חצייה עם אחיה בן השנתיים. הנהגת נמלטה מהזירה והסגירה את עצמה רק כעבור כמה שעות לתחנת המשטרה בעיר. לדבריה, היא נטשה את זירת התאונה מאחר שנבהלה.

תאונה קשה נוספת אירעה בתל אביב. רוכב אופנוע כבן 50 נפצע באורח קשה כשהחליק ברחוב קיבוץ גלויות. פרמדיקים של מגן דוד אדום העניקו לפצוע טיפול רפואי ופינו אותו עם פגיעת ראש, מורדם ומונשם לבית החולים איכילוב בעיר.

לקריאה נוספת
יום קשה בכבישים: שני ילדים נדרסו, מצבם קשה
הרוג ושבעה פצועים בתאונה במחלף אייל בכביש 6

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully