וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחזית: הקלה בעומס החום, ייתכן טפטוף במזרח הארץ

עם סיומה של חופשת יום העצמאות החמימה, השבוע נפתח במגמת התקררות, שצפויה להימשך גם בימים הקרובים. היום ייתכן תחול ירידה קלה בטמפרטורות, וביום שלישי - אפילו גשם קל

מזג האוויר מצטנן: אחרי כמה ימים חמים, השבוע נפתח עם הקלה בעומס החום, כאשר מזג האוויר היום (ראשון) צפוי להיות מעונן חלקית עד מעונן, עם ירידה קלה בטמפרטורות. ייתכן טפטוף, אם כי בעיקר במזרח הארץ.

מגמת ההצטננות תימשך בימים הקרובים, אם כי לא צפויה התקררות של ממש. מחר מזג האוויר יהיה מעונן חלקית עד מעונן, וללא שינוי ניכר בטמפרטורות. ביום שלישי תחול ירידה קלה בטמפרטורות, ואף ייתכן גשם קל. ביום רביעי צפויה לחול, ככל הנראה, ירידה נוספת של הטמפרטורות.

הטמפרטורות החזויות: ברמת הגולן מ-28 מעלות ביום עד 15 מעלות בלילה, בהרי הגליל מ-25 מעלות ביום עד 16 מעלות בלילה, בחיפה מ-22 מעלות ביום עד 16 מעלות בלילה, בתל אביב מ-22 מעלות ביום עד 16 מעלות בלילה, באשדוד מ-21 מעלות ביום עד 16 מעלות בלילה, בירושלים מ-26 מעלות ביום עד 17 מעלות בלילה, בבאר שבע מ-29 מעלות ביום עד 15 מעלות בלילה, במצפה רמון מ-27 מעלות ביום עד 15 מעלות בלילה, בים המלח מ-33 מעלות ביום עד 23 מעלות בלילה ובאילת מ-34 מעלות ביום עד 23 מעלות בלילה.

וואלה! מזג אוויר

  • עוד באותו נושא:
  • מזג אוויר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully