וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפלסטינים: מפגין בן 19 נפגע קשה מפגיעת רימון גז

ניר יהב

27.4.2012 / 17:01

כ-150 פלסטינים באו להפגין בכפר שבשומרון. כשיידו אבנים לעבר חיילים, הם נענו ביד קשה, ואחד מהם נחבל קשות מפגיעת רימון בראש. צה"ל: האירוע לא מוכר

פלסטינים שבאו היום (שישי) להפגין בכפר קדום שבשומרון, דיווחו כי במהלך ההפגנה ירו אליהם חיילי צה"ל גז מדמיע ורימוני גז. כ-150 מפגינים פלסטינים לקחו חלק בהפגנה, ואליהם התלוו גם מפגינים ישראלים ומפגינים זרים מאירופה. על פי הדיווח, חלק מהמפגינים רגמו באבנים את כוחות צה"ל שהיו במקום, שהגיבו לעברם בירי רימוני גז ורימוני הלם.

לדברי המפגינים, צעיר בן 19 בשם וסים ברהם נפגע בראשו והועבר לניתוח בבית החולים "רפידיר" בשכם בשל חבלות שנגרמו לו בגולגולת ודימום פנימי. מדובר צה"ל נמסר כי לא ידוע לו על פצוע בהפגנה.

בהפגנה השתתפו גם תושבי בילעין, שהגיעו להזדהות עם מאבקם של תושבי קדום. המפגינים הניפו דגלי פלסטין ונשאו תמונות של פלסטינים הנושאים תקופות מאסר בכלא הישראלי, בהם מזכ"ל החזית העממית אחמד סעדאת ובכיר פתח, מרואן ברגותי.

במקביל, גם ברצועת עזה התקיימה הפגנת תמיכה באסירים הפלסטינים בבתי הכלא בישראל, 11 יום לאחר שמאות מהם פתחו בשביתת רעב, מחאה על תנאי החזקתם. ההפגנה אורגנה על ידי חמאס והג'יהאד האיסלמי, והשתתפו בה אלפי בני אדם. ראש ממשלת חמאס, איסמעיל הניה, אמר בנאומו במסגד אל-עמרי בעזה כי ממשלתו עומדת מאחורי האסירים. "לא נתנער מחובתנו המוסרית, הלאומית והאנושית כלפי האסירים", הבהיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully