וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשיש דקר את אשתו בנתניה וניסה להתאבד; מצבם בינוני

שלומי גבאי

27.4.2012 / 11:48

גבר כבן 70 חשוד שניסה לפגוע באשתו ולהתאבד בחיתוך ורידים ובשתיית אקונומיקה. השניים פונו לבית החולים והבעל נעצר. רק אתמול, בעל מנתניה הרג את אשתו שסבלה ממחלה והתאבד

המשטרה חושדת כי בתום ריב שפרץ לפנות בוקר (שישי) בין בני זוג כבני שבעים בנתניה, ניסה הגבר לדקור את אשתו ולאחר מכן ניסה להתאבד. השניים מאושפזים במצב קל-בינוני.

על פי החשד, הגבר, המתגורר עם רעייתו בדירה ברחוב זלמן שניאור בעיר, פגע באשתו בסכין וגרם לה חתכים בפניה. לאחר מכן, ניסה ליטול את חייו בשתיית אקונומיקה. כמו כן, הוא שיסף את ורידי הידיים שלו.

"הצוותים שהגיעו לדירה מצאו את האישה פצועה באורח בינוני עם חתכים בפניה, ואת הגבר פצוע קל-בינוני עם חתכים בידיו", סיפר לוואלה! חדשות דובר מד"א, זכי הלר. לדבריו, "הגבר היה נראה תשוש, לאחר שככל הנראה שתה נוזל מסוג אקונומיקה". הלר מציין כי צוותי מד"א העניקו טיפול ראשוני לפצועים בעודם בדירה, ובהמשך פינו אותם לבית החולים לניאדו. מפקד משטרת נתניה, ניצב משנה אלון אריה, אמר כי הבעל מאושפז תחת השגחת שוטרים.

רק אתמול, בני זוג קשישים נמצאו ירויים בנתניה ברחוב המלכים בעיר. על פי חקירה ראשונית של האירוע, מדובר בבני זוג כבני שמונים - אצל האישה התגלתה מחלה סופנית, והבעל כנראה ירה בה כדי לגאול אותה מייסוריה. לאחר מכן ירה בעצמו. בדירה נמצא מכתב שבו כתבו בני הזוג כי החליטו יחד לשים קץ לחייהם בשל מצבה הרפואי של האישה.

לקריאה נוספת:
חשד לרצח והתאבדות: בני 80 נמצאו ירויים בנתניה
חשד: מאבטח ירה בגרושתו במהלך ויכוח והתאבד
חשד לרצח והתאבדות: בני זוג נמצאו דקורים בקריית גת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully