וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבריין צעצוע: בן 6 נעצר בארה"ב על תקיפה ואיומים

25.4.2012 / 0:03

התלמיד הצעיר, מבית ספר באינדיאנה צרח ושכב על הרצפה כשהשוטרים הגיעו לעצור אותו לאחר שבעט במנהל. הוא הואשם בתקיפה ואיומים. אכיפה מוגזמת? "זה לא היה מקרה מבודד"

"אם תהיה שובב יבוא שוטר" - פתגמים כאלו ואחרים נשמעים לנו כדמיון של הורים, אולם במדינת אינדיאנה שבארצות הברית החליטו להיות נוקשים עם הילדים, ובאמת "להביא שוטר": השוטרים המקומיים בעיירה שלביוויל עצרו בשבוע שעבר תלמיד בן שש, לאחר שבעט ואיים על מנהל בית הספר היסודי. הילד הואשם בתקיפה ואיומים, כך נמסר אמש (רביעי) מתחנת המשטרה.

התלמיד, שהושעה לאחרונה מבית הספר לאחר שנשך והיכה חבר צוות, נעצר ב-18 באפריל בבית הספר היסודי הנדריקס שבשלביוויל, הרחוקה כ-50 קילומטרים מאינדיאנפוליס, בירת המדינה. גורמים בבית הספר הזמינו את המשטרה לאחר שבן השש בעט במנהל, פטריק למבלי, ואמר לו ולעוזרת המנהל ג'סיקה פו שהוא יהרוג אותם.

"זה לא היה מקרה מבודד", אמר מייקל טרנר, קצין במשטרת שלביוויל. בדו"ח המשטרה נכתב כי התלמיד צעק וצרח ושכב על הרצפה במשרדה של פו - כפי שניתן לצפות מילדים בגילו - כאשר המשטרה הגיעה. עוזרת המנהל הובילה את הילד לניידת וקצין המשטרה הושיב אותו במושב האחורי, חגר אותו והסיע אותו לתחנת המשטרה. למרבה מזלו של העולל, השוטרים ויתרו על האזיקים.

קצין המשטרה טרנר אמר כי הוא מקווה שההגשה של אישומים פליליים תסייע לספק לילד את העזרה שהוא זקוק לה. "ההכנסה שלו למערכת ממוסדת יכולה לפתוח בפניו אפשרויות חדשות שאולי אין בידי הוריו". מוקדם יותר החודש המשטרה אזקה ילדה בת שש, שצעקה, בכתה ופצעה את מנהל בית ספרה, וכמו כן פגעה ברכוש בית הספר במילדג'וויל שבמדינת ג'ורג'יה. לא נפתחו אישומים נגדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully