וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סולק תלמיד שתקף את מורתו ההרה וסיכן את עוברה

ענת שלו

29.3.2012 / 18:52

התלמיד, בן 11 ממרכז הארץ, כעס בעקבות החלטה שלא להוציא אותו לטיול השנתי והוציא את זעמו על המורה, שפונתה לבית החולים. משרד החינוך הרחיק את התלמיד מבית הספר לצמיתות

משרד החינוך החליט היום (חמישי) להרחיק לצמיתות מבית הספר תלמיד בן 11, אשר תקף בשבוע שעבר את מורתו, הנמצאת בהריון מתקדם. זאת לאחר שלא הורשה לצאת לטיול עם יתר חבריו לכיתה. בעקבות התקיפה, פונתה המורה לבית החולים, שם התגלה חשש של ממש לחיי עוברה.

המורה ומנהל בית הספר ממרכז הארץ החליטו שלא להוציא את התלמיד לטיול כפעולת ענישה, בשל בעיות משמעת רבות. למחרת, המתין התלמיד למורה בחדר המנהל, אך במקום להתנצל על התנהגותו, הוא תקף אותה באגרופים, במכות ובבעיטות, והיא פונתה לבית החולים. המורה עדיין מאושפזת לצורך מעקב.

"זה פשוט מזעזע", אמרה אחת המורות מבית הספר, שהעדיפה להישאר בעילום שם. "מנסים לחנך ולהטיל משמעת על התלמידים, אבל מקרים כאלה, זה לא ייאמן. אנחנו חשופים לגמרי וצריך לעשות חושבים, איך אפשר למנוע ממקרים כאלה לקרות שוב. המסכנה בסך הכול באה ללמד ויכול להיות שהיא תאבד את התינוק שלה כתוצאה מזה". לדבריה, מדובר בדגל שחור למערכת החינוך בישראל.

בעקבות התקרית, הודיע משרד החינוך על ההחלטה להרחיק את התלמיד, לאחר התייעצות של וועדה פדגוגית, שכללה בין היתר את מפקחת בית הספר, יועצת חינוכית בכירה במחוז, מנהל בית הספר והורי התלמיד. "משרד החינוך רואה את האירוע בחומרה רבה ומגנה אותו באופן נחרץ. בתוך כך, המשרד נוקט מדיניות של אפס סובלנות כלפי אלימות ופועל ליצירת אקלים בטוח במוסדות החינוך", ציינו במשרד החינוך. כעת נעשים מאמצים לחפש מוסד חינוכי חלופי הולם לתלמיד.

לקריאה נוספת:
תלמיד בנצרת פתח גז מדמיע בכיתה, 12 נפגעו קל
בית הספר הושבת בגלל ילד אלים, הוריו: "השמצות"
לפני שנתיים: תלמיד תקף מורה בקריות, המורים שבתו למשך שעה

לפניות לכתבת: anat.shalev2184@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully