וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יממה לא רגועה: שני אירועי ירי והשלכת מטען חבלה

רק אתמול בערב נורה נהג מונית בכפר סבא על ידי נוסע פלסטיני, והערב ממשיכה מגמת האלימות והפשע ברחבי הארץ: שני גברים נורו ומטען חבלה הושלך לעבר גזבר מועצת ג'ת

גבר בן 35 נפצע אתמול (שלישי) באורח קשה לאחר שנורה באתר בנייה עליו שמר באזור גבעת אלונים, ליד לצומת סומך בגליל המערבי. על פי החשד, באירוע היו מעורבים מספר אנשים אשר נמלטו עם מכונית מהמקום. לדברי המשטרה מסתמן כי הרקע לאירוע הוא פלילי ושוטרי תחנת זבולון עורכים סריקות באזור במטרה לאתר את החשודים בירי. הפצוע פונה לבית החולים רמב"ם שבחיפה כשהוא סובל מפצעי ירי מרובים.

באותה שעה התרחש ניסיון חיסול בכפר ג'ת. מטען חבלה הושלך לעבר מכוניתו של גזבר מועצת ג'ת - נזק נגרם לרכב אולם לא היו נפגעים. מדובר בניסיון נוסף לפגוע בבכירי המועצה ובפרט בראש המועצה, חאלד גרא, שבאחד המקרים אף נפצע באורח בינוני כתוצאה מירי.

מוקדם יותר אירע ניסיון חיסול בראשון לציון כאשר צעיר בן 21 הגיע לבית החולים אסף הרופא בעיר כשהוא פצוע קל ונמצא בהכרה, וסיפר כי הוא נורה מרכב חולף. במקביל, התקבל דיווח כי תושבים בסביבה שמעו קולות ירי ברחוב שבטי ישראל בעיר. כשהגיעה המשטרה למקום לא נמצאו סימנים כי התרחש אירוע ירי, ובשלב זה לא ברור היכן בוצע הירי ומה הרקע למעשה. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע.

נהג המונית בן ה-27, תושב תל אביב, שנדקר אמש על ידי פלסטיני מרמאללה ברחוב בן יהודה בכפר סבא, ונפצע באורח בינוני, עדיין מאושפז במצב בינוני במחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים מאיר בכפר סבא. החשוד בדקירה עלה למונית סמוך לשעה 1:00 בלילה בדרום תל אביב וביקש מהנהג לנסוע לכפר סבא. כשהגיעו לכפר סבא ונסעו ברחוב בן יהודה, שלף הנוסע סכין, ולפי החשד דקר את הנהג כמה פעמים בפלג גופו העליון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully