וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה"פגע וברח" בחיפה: החשוד נפטר מהסלולרי והסתתר

קובי מנדל

24.4.2012 / 17:30

החשוד טען כי הוא לא היה זה שנהג ברכב על אף שהוא בבעלותו. לאחר התאונה הוא דיווח למשטרה כי רכבו נגנב ואמר כי יגיע לתחנה ואז הלך להתחבא אצל סבתו. מעצרו הוארך ב-5 ימים

ערן גילווארג

(צילום: ערן גילווארג, עריכה: יותם בן-דוד)

החשוד השני בתאונת ה"פגע וברח", שאירעה במוצאי שבת האחרונה בשכונת בת גלים בחיפה, סיפר בחקירה במשטרה כי הוא הסתתר בבית סבתו לאחר התאונה והותיר את מכשיר הטלפון הסלולרי בבית אימו כדי שלא יוכלו לאתרו, כך עלה היום (שלישי) מהדיון שנערך בהארכת מעצרו.

החשוד, בן 24, שנעצר אתמול בביתו בעקבות מידע מודיעיני, סיפר כי ישב לצד החשוד השני, בן 23, בעל עבר פלילי עשיר בתחום הסמים, הרכוש והתנועה, כשזה נהג ברכב הנמצא בבעלותו של הראשון. לדבריו, התנגש הרכב התנגש בתחילה ברכב אחר, שבו היו זוג הורים ושני ילדים, ואז המשיך בנסיעה, עלה על המדרכה ודרס את שתי הנשים - פאניה פייזילברג בת ה-81, ובתה לריסה בת ה-62, שנפצעו קשה.

החשוד, שפרטיו המלאים נאסרו לפרסום, הכחיש כל קשר להסרת לוחות הזיהוי ממכוניתו אך סיפר כי הוא ברח לבית אימו בחיפה, התקשר למשטרה והודיע שמכוניתו נגנבה, כמה דקות לאחר מכן התקשר פעם נוספת ומסר שאלמוני דחף אותו ליד רכבו וגנב את המכונית וכי בכוונתו להגיע בתוך רבע שעה למשטרה. בפועל הוא נמלט לבית סבתו כשהוא מותיר את המכשיר הסלולרי בבית אימו כדי שלא יהיה ניתן לאתרו. עוד הוא ציין כי הרכב רשום על שמו אך בפועל הוא לא משמש אותו.

עורך דינו של החשוד התנגד לערוך חיפוש בטלפון הסלולרי של מרשו מאחר שלטענתו יש בכך פגיעה בפרטיותו. השופט הורה להאריך את מעצרו עד ליום ראשון הקרוב משום "שנמצאות ראיות שמצביעות על מעורבתו".

שתי פצועות קשה בתאונת פגע וברח בחיפה. ערן גילווארג
זירת התאונה לאחר האירוע, בו נפגעו לריסה פייזילברג ואמה פאניה בת ה-81, אשר ישבה בכסא גלגלים/ערן גילווארג

התאונה אירעה במוצאי שבת ברחוב העלייה השנייה בחיפה כאשר רכב מסוג מאזדה התנגש בכלי רכב אחר שנסע בכביש, סטה מנתיבו, פגע בשתי הנשים שהיו על מדרכה בצד הכביש ונמלט מהמקום. האם שנפגעה באורח קשה מאושפזת במחלקת טיפול נמרץ בבית החולים רמב"ם בחיפה במצב קשה כשהיא מורדמת ומונשמת עם פגיעות בכל חלקי גופה. גם הבת, שנפגעה באורח בינוני בתאונה עדיין מאושפזת עם פגיעות בגפיה.

עוד באותו נושא
תאונת הפגע וברח בחיפה: נעצר חשוד נוסף
חשוד במעורבות ב"פגע וברח" בחיפה הסגיר עצמו
פגע וברח בחיפה: אם ובתה נפצעו בתאונה, הנהג נמלט

  • עוד באותו נושא:
  • פגע וברח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully