וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאונת הפגע וברח בחיפה: נעצר חשוד נוסף

קובי מנדל

23.4.2012 / 10:41

המשטרה עצרה חשוד שני, בן 24, במעורבות בתאונה שארעה במוצאי שבת, ממנה נפצעו פאניה ולריסה פייזילברג. יובא לדיון בהארכת מעצרו. יום לאחר התאונה הסגיר עצמו צעיר למשטרה

התפתחות בתאונת הפגע וברח בחיפה: המשטרה עצרה היום (שני) חשוד נוסף, צעיר בן 24, במעורבות בתאונה שארעה במוצאי שבת האחרונה בשכונת בת גלים בעיר. בלשי תחנת חיפה עצרו את החשוד בביתו בעקבות מידע מודיעיני. הוא נלקח לחקירה, ובהמשך היום יובא לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בחיפה.

בתאונה נפגעה פאניה פייזילברג בת ה-81, ובתה לריסה בת ה-62, שהסיעה את אמה בכסא גלגלים במדרכה ברחוב העלייה השנייה בחיפה. על פי החקירה, רכב מסוג מאזדה התנגש בכלי רכב אחר שנסע בכביש, סטה מנתיבו, פגע בשתי הנשים, ונמלט מהמקום. זמן קצר אחרי התאונה אותר הרכב הפוגע סמוך למקום, ללא לוחיות זיהוי וללא הנהג, ונמצאה בו תעודת זהות של בעל הרכב ובקבוקי משקאות חריפים.

יום לאחר התאונה הסגיר עצמו למשטרה צעיר בן 23, בעל עבר פלילי עשיר בתחום הסמים, הרכוש והתנועה. המשטרה מייחסת לו עבירות של נהיגה בזמן פסילה והפקרת פצוע אחרי פגיעה בו. במהלך הדיון בהארכת המעצר, ניגש נציג המשטרה לחשוד והציג כתובת קעקע על ידו הימנית, שבה נכתב שמו, וזאת במסגרת חומר ראיות לכאורה נגדו, שסייע בזיהויו. הצעיר שומר על זכות השתיקה בחקירתו, ולכן עד עתה לא ידוע מי נהג ברכב הפוגע.

פאניה פייזילברג ובתה לריסה גולדנברג שנפצעו קשה בתאונה בחיפה. ערן גילווארג
החשוד נעצר בביתו בעקבות מידע מודיעיני. לריסה ובתה בבית החולים רמב"ם/ערן גילווארג

האם שנפגעה מאושפזת במחלקת טיפול נמרץ בבית החולים רמב"ם בחיפה במצב קשה כשהיא מורדמת ומונשמת עם פגיעות בכל חלקי גופה. גם הבת, שנפגעה באורח בינוני בתאונה, עדיין מאושפזת עם פגיעות בגפיה.

"חבר'ה צעירים אינם מפחדים"

בני המשפחה עלו ממדינות חבר העמים לפני 17 שנה והתגוררו בחיפה. לפני כשנה וחצי, השתיים עברו לדיור מוגן ברחוב בו ארעה התאונה. "הן בילו בחוף הים, חזרו הביתה ולאחר שחצו את הכביש היו על המדרכה כדי להיכנס לבניין שבו הן גרות, ואז האוטו פגע בהן", סיפרה אינה גולדנברג, נכדתה של פאינה ובתה של לריסה. היא זעמה על שאירע לאמה ולסבתה. "מה שהוא עשה תוך שנייה, זה מה שהנאצים לא הצליחו תוך חמש שנים לעשות. שהיא ברחה וניצלה בחיים אחרי חמש שנים קשות והקימה משפחה, הוא עשה את זה תוך שנייה", היא התרעמה. "אני מקווה שהוא מתפלל גם כן בדיוק כמוני שסבתא תצא מכל זה".

גולדנברג בת ה-40 קראה להחמיר את הענישה בעבירות מסוג זה. "אני אמנם לא שופטת, אבל חבר'ה צעירים כיום אינם מפחדים כי הם יודעים שלא יקבלו יותר מקנס של אלף שקל ומקסימום חודשיים מאסר ומי שנשאר אלה אנו, המפסידים".

עוד על תאונת הפגע וברח:
"מה שהנאצים לא הצליחו בחמש שנים הוא עשה בשנייה"
ה"פגע וברח" בחיפה: החשוד זוהה בזכות כתובת קעקע
פגע וברח בחיפה: אם ובתה נפצעו בתאונה, הנהג נמלט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully