וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה"פגע וברח" בחיפה: החשוד זוהה בזכות כתובת קעקע

קובי מנדל

22.4.2012 / 12:49

מעצרו של החשוד, אשר הסגיר עצמו במעורבות בתאונת ה"פגע וברח" הוארך בארבעה ימים. פאניה פייזילברג בת ה-81, שנפגעה בתאונה מאושפזת במצב קשה בבית החולים רמב"ם

ערן גילווארג

(צילום: ערן גילווארג, עריכה: אמיר קוטיגרו)

בית משפט השלום בחיפה האריך היום (ראשון) בארבעה ימים את מעצרו של צעיר בן 23 שהסגיר את עצמו למשטרה בעקבות תאונת ה"פגע וברח" אמש בשכונת בת גלים בחיפה, בה נפצעו קשה ובינוני אם ובתה. במהלך הדיון בהארכת המעצר, ניגש נציג המשטרה לחשוד והציג כתובת קעקע על ידו הימנית, שבה נכתב שמו, וזאת במסגרת חומר ראיות לכאורה נגדו, שסייע בזיהויו.

בהארכת מעצר לנהג פגע וברח בחיפה. ערן גילווארג
החשוד ב"פגע וברח" בהארכת מעצרו/ערן גילווארג

החשוד הינו בעל עבר פלילי עשיר בתחום הסמים והרכוש, ונהיגה בזמן פסילה. המשטרה מייחסת לו עבירות של נהיגה בזמן פסילה והפקרת פצוע אחרי פגיעה בו. עורך דינו, תומר נווה מסר לוואלה! חדשות כי מרשו שומר על זכות השתיקה.

שופט בית משפט השלום בחיפה גיל קרזבום ציין בהחלטתו כי לטענת המשטרה ישנן ראיות המצדיקות את המשך מעצרו ופעולות חקירה המחייבות זאת. מנגד, עורך דינו של החשוד ציין כי יש לקצר באופן משמעותי את ימי המעצר המבוקשים, וכי לאור הפרסומים בתקשורת אין חשש לשיבוש ממשי של הליכי משפט. השופט, שעיין בחומר החקירה, קבע כי הוא שוכנע בקיומן של ראיות הקושרות את החשוד לאירוע וכי ישנן פעולות המחייבות את הישארותו במעצר. עם זאת, הוא הוסיף כי יש להסתפק במספר מצומצם יותר של ימי מעצר.

הנכדה: "להחמיר את הענישה"

התאונה אירעה ברחוב העלייה השנייה בחיפה כאשר רכב מסוג מאזדה התנגש בכלי רכב אחר שנסע בכביש, סטה מנתיבו, פגע בשתי הנשים, פאניה פייזילברג, בת 81 שישבה כסא גלגלים, ובתה לריסה, בת 62, ונמלט מהמקום.

נכדתה של הפצועה, פאינה גולדנברג, בת 40, סיפרה כי בני המשפחה עלו ממדינות חבר העמים לפני 17 שנה והתגוררו בחיפה. לפני כשנה וחצי אמה וסבתה עברו לדיור מוגן ברחוב העלייה בשכונת בת גלים. "אתמול הם בילו בחוף הים, חזרו הביתה ולאחר שחצו את הכביש היו על המדרכה כדי להיכנס לבניין שבו הן גרות, ואז האוטו פגע בהן. התופעה הזו של נהגים שיכורים לא ניתן לתאר אותה. כל אחד אומר: 'לי זה לא יקרה', אך לי זה קרה".

גולדנברג קראה להחמיר את הענישה בעבירות מסוג זה. "אני אמנם לא שופטת, אבל חבר'ה צעירים כיום אינם מפחדים כי הם יודעים שלא יקבלו יותר מקנס של אלף שקל ומקסימום חודשיים מאסר ומי שנשאר אלה אנו, המפסידים".

פאניה פייזילברג ובתה לריסה גולדנברג שנפצעו קשה בתאונה בחיפ. באדיבות המשפחה
הסבתא פאינה עם בני משפחתה/באדיבות המשפחה

האם שנפגעה מאושפזת במחלקת טיפול נמרץ בבית החולים רמב"ם בחיפה במצב קשה כשהיא מורדמת ומונשמת עם פגיעות בכל חלקי גופה. גם הבת, שנפגעה באורח בינוני בתאונה, עדיין מאושפזת עם פגיעות בגפיה.

זמן קצר אחרי התאונה אותר הרכב הפוגע סמוך למקום, ללא לוחיות זיהוי וללא הנהג, ונמצאה בו תעודת זהות של בעל הרכב ובקבוקי משקאות חריפים.

עוד בנושא
חשוד במעורבות ב"פגע וברח" בחיפה הסגיר עצמו
פגע וברח בחיפה: אם ובתה נפצעו בתאונה, הנהג נמלט

עדכון ראשון: 11:40

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully