וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ינקה מבקבוק טיפות עיניים: צפו בכלבה הזעירה

מילי, הצ'יוואווה מפורטו ריקו, עומדת כנראה לקטוף את תואר הכלבה הזעירה בעולם של ספר השיאים, מאחר והיא שוקלת פחות מ-200 גרם. "היא הייתה כל כך קטנה שלא יכלה לינוק"

קטנה קטנה, אבל כבר שוברת שיאים: מילי, כלבת הצ'יוואווה הפורטוריקנית, כנראה תשבור את שיא גינס ותוגדר ככלבה הזעירה ביותר בעולם. מילי שוקלת רק 170 גרם (כמו כוס אפונה) ומתנשאת לגובה של 6.53 סנטימטרים. ככל הנראה היא תדיח את נושאת הכתר הנוכחית – הצ'יוואווה בו בו מקנטקי שבארה"ב.

צפו במילי הזעירה:

מילי, שמתגוררת עם בעליה הארגנטינאים בעיר וגה אלטה שבפורטו ריקו, נולדה לפני שלושה חודשים. "כדי להבין כמה היא קטנה", אמרה המטפלת של מילי, ריברה איזל בראיון לדיילי מייל הבריטי, "כשהיא רק נולדה היא קיבלה חלב מבקבוק טיפות עיניים. היא הייתה כל כך קטנה, כך שלא יכלה לינוק בגלל הפה הזעיר שלה". בעליה של מילי, ונסה סמלר, מגדלת כלבי צ'יוואווה בפורטו ריקו. סמלר סיפרה כי הטיפול במילי דורש מאמץ רב, אך כיוון שלה ולבעלה אין ילדים, הם יכולים להקדיש את הזמן והאנרגיות לגדל את החיה המיוחדת.

שופט של ספר השיאים של גינס צפוי להגיע לפורטו ריקו בחודשים הקרובים על מנת לערוך מדידות מדויקות ולקבוע האם אכן מילי היא הכלבה הקטנה בעולם. לא מזמן דווח על כלבה אחרת, ביונסה, כלבלבה באורך של טלפון סלולרי, שביקשה לקטוף לעצמה את התואר המבוקש, אך מילי כנראה תגנוב לה את הבכורה.

והנה המתחרה הישירה, ביונסה:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully