וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מותג חדש של משקפי שמש בסין נקרא "הלן קלר"

הדגם החדש עשוי לגרור הרמת גבה - אך בחברת "שיאמן ג'ינז'י" מבהירים שכל מטרתם היא להוקיר את "רוחה האופטימית" של העיוורת-חירשת המפורסמת. מה שבטוח - יחסי ציבור הם קיבלו

הברקה שיווקית, מחווה לאישה יוצאת דופן או סתם טעם רע וחוסר רגישות? תהא אשר תהיה התשובה, יצרנית משקפי השמש הסינית "שיאמן ג'ינז'י" הצליחה ליצור באחרונה "באז" משמעותי ברשת ולחדור לתודעה ברחבי העולם, עם השקתו מותג חדש הנקרא "הלן קלר" - על שמה של החירשת-עיוורת האמריקאית, שהייתה לסופרת ופעילה חברתית והפכה בתחילת המאה הקודמת לפנים המזוהות ביותר בעולם עם קהילת בעלי המוגבלויות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"את רואה את העולם - והעולם רואה אותך". משקפי "הלן קלר", מתוך מצגת באתר החברה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפי דיווח ה"וול סטריט ג'ורנל", האמריקאי, בפרסומת טלוויזיונית למשקפיים החדשים, נראית אישה בלבוש אופנתי היורדת ממטוס וצועדת לאורך שורה ארוכה של צלמים. הם אינם מגיבים, אך ברגע שהיא מרכיבה את משקפי ה"הלן קלר" שלה, מתחילים הפלאשים להבהב. "את רואה את העולם - והעולם רואה אותך", נכתב בסלוגן המופיע על המסך.

יש לציין כי בחירת השם למותג אינה נובעת מחוסר ידיעה או הבנה - המצב הוא למעשה הפוך: סיפורה של הלן קלר ידוע היטב בסין, והוא אף נלמד בבתי ספר ברחבי המדינה. צ'ן וונג'ינג, דובר מטעם החברה, הסביר ל"ג'ורנל" כי מנהליה מודעים היטב לעיוורונה של קלר ולמשמעות השם שנבחר - ומבחינתם אין מדובר אלא בהבעת הערכה ל"רוח הפילנתרופית של קלר, שהפיצה אופטימיות בעולם כולו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully