וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולנד: 120 נפצעו בתאונת רכבות, 50 מהם במצב קשה

באמסטרדם התנגשו הערב שתי רכבות נוסעים. מסיבה לא ברורה, הן נסעו זו לעבר זו על אותה המסילה בגשר מחוץ לעיר. מעוצמת הפגיעה, הנוסעים הושלכו מהקרונות לעבר קירות הבטון

באמסטרדם נפצעו אמש (שבת) לפחות 120 בני אדם בהתנגשות של שתי רכבות נוסעים. כחמישים מהנוסעים נחבלו חבלות קשות או קשות מאוד, והם סובלים משברים בגפיים. יתר הנוסעים נפגעו באורח בינוני וקל.

אחת מהרכבות, שנסעה לוויטחסט, הייתה רכבת קומתיים והשנייה הייתה רכבת עירונית שנסעה במהירות נמוכה יותר, ככל הנראה מופעלת בכבל חשמלי. לפי דיווחים בתקשורת המקומית, מסיבה לא ברורה שתי הרכבות התנגשו כשנסעו יחד בנתיב אחד, על גבי גשר הסמוך לתחנה המרכזית של מערב אמסטרדם. התנועה אל נמל התעופה סכיפהול הופסקה לזמן קצר.

שתי רכבות שהתנגשו באמסטרדם. הולנד, אפריל 2012. רויטרס
התאונה הקשה בפאתי אמסטרדם/רויטרס

דובר המשטרה, אד קרזווסקי, אמר לרשת AT5 המקומית כי חלק מהנוסעים הושלכו החוצה מהדלתות מעוצמת הפגיעה ונחבטו זה בזה ובקירות הבטון שלצד הגשר. דוברת חברת הרכבות של באמסטרדם, באבט ורסטפן, אמרה כי שירותי החירום שהוזעקו לזירת התאונה טיפלו בפצועים במקום.

מתמונות שפורסמו בתקשורת המקומית הנזק לשתי הרכבות לא נראה קשה, אך במשטרה אומרים כי בתוך הרכבות נוצרו חללים שבהם נלכדו נוסעים רבים וכי חלף זמן רב עד שניתן היה לחלצם, משום שדפנות הרכבת נמחצו והתעקמו.

(עדכון ראשון: 22:31)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully