וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2 פלסטינים נעצרו בשומרון כשנשאו חמישה מטעני חבלה

יהושע בריינר

21.4.2012 / 16:30

שוטרי מג"ב ושוטרי תנועה עצרו שני פלסטינים בני 17 עם תיק שהכיל חמישה מטעני נפץ, סכינים, אקדח וקליעים. הם הועברו לחקירה בשב"כ, כדי לבדוק אם היו בדרכם לבצע פיגוע

שוטרי תנועה ממרחב שומרון ושוטרי מג"ב עיכבו בצהריים (שבת) שני פלסטינים בצומת תפוח, שבכליהם נתפסו חמישה מטעני חבלה, אקדח מאולתר וסכינים. חבלנים נשלחו למקום כדי לבדוק את החפצים החשודים ולנטרל אותם במידת הצורך. במשטרה חושדים כי השניים התכוונו לבצע פיגוע בעזרת חומרי הנפץ וכלי הנשק. הם הועברו לחקירת כוחות הביטחון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חלק מכלי הנשק שנתפסו אצל הצעירים/מערכת וואלה!, צילום מסך

את השניים זיהתה ניידת תנועה של המשטרה המוצבת בצומת תפוח, לצד כוח מג"ב שהיה במקום. שני הפלסטינים, בני 17, ירדו ממונית והחלו לצעוד לעבר עמדת כוחות הביטחון בצומת. הם עוררו את חשדם של הכוחות מפני שנראו לחוצים והתנהגו בצורה חשודה. השוטרים קראו להם לעצור ולהציג בפניהם את גופם ואת תכולת התיק שנשאו. לאחר מכן הם נעצרו, ובסריקה שנעשתה בכליהם, אותרו כלי הנשק. בנוסף למטעני החבלה, נמצאו גם כמה קליעים, שהיו ככל הנראה לשמש את האקדח שהיה בתיק.

מחקירה ראשונה עולה כי שני הצעירים מתגוררים במחנה הפליטים בלאטה שבפאתי שכם. השוטרים העבירו אותם לחקירה בשב"כ. חבלני מג"ב בוחנים את התיק ואת החומרים שנמצאו בו. במשטרה שיבחו את פעולות הכוחות ואת שוטרי התנועה, ואמרו כי הכוח הפגין ערנות, שייתכן כי מנעה אירוע ביטחוני.

לקריאה נוספת
ביום שני: מחבל חמוש נורה כשניסה להסתנן מעזה
בינואר: 4 פלסטינים נעצרו כשברשותם 11 מטענים

לפנייה לכתב: joshjosh@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully