וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר מעוז במשפטו של אחיו: "מנסים להטיל בי דופי"

גלעד גרוסמן

19.4.2012 / 15:28

פרקליטו של דניאל מעוז ממשיך להאשים את אחיו התאום, ניר, ברצח ההורים, וטוען כי יצא מביתם זועם בליל הרצח. "הדברים שאתה מטיח בי לא ייסלחו לך", קרא ניר לעברו

פרקליטיו של דניאל מעוז, הנאשם ברצח הוריו, נוח ונורית, ממשיכים לנקוט קו הגנה המאשים ברצח דווקא את אחיו התאום של דניאל, ניר. בבית המשפט המחוזי בירושלים נמשך היום (חמישי) המשפט של דניאל, במסגרתו עלו להעיד מספר עדים שכבר העידו בעבר, וביניהם גם אחיו ניר.

במהלך מתן העדות, הכחיש ניר כי עזב בזעם את בית הוריו בליל הרצח, בעקבות שיחה עמם על הקריירה שלו. פרקליטו של דניאל, עו"ד דוד ברהום, שאל את ניר אם התבטא בפני דניאל על שאירע עם הוריו ואמר לו: "אף אחד לא ידבר איתי ככה, אני אראה להם מה זה", וניר הכחיש.

שלב העדויות במשפטו של דניאל מעוז. עומר מירון
"הדברים הללו לא ייסלחו". ניר מעוז/עומר מירון

בהמשך העדות, אמר ניר כי כבר במהלך השבעה חשדו בני המשפחה כי דניאל קשור לרצח ההורים והחלו לחשוש ממנו, אז התפרץ דניאל ואמר בציניות: "ממש חששתם". בשלב זה הורה לו השופט להפסיק לדבר והזהיר אותו כי אם ימשיך הוא יוצא מן האולם.

ניר מעוז: "לא תמכתי בדניאל כלכלית"

עו"ד ברהום וניר המשיכו להתנצח, ובשלב מסוים פנה מעוז לשופטים ואמר כי ברהום מנסה להטיל בו דופי. על כך השיב השופט צבי סגל: "בית המשפט מגן עליך, כמו על כל עד". בהמשך אמר עורך הדין לניר כי החשש שלו נבע דווקא מכך שדניאל יעזוב את השבעה ויספר למישהו מה באמת קרה באותו הלילה.

"דברים שאתה מטיח בי לא ייסלחו לך. אני מקווה שתשלם על כך", ענה לו ניר בתשובה לדברים האלה. ברהום ענה לניר כי אין לו דבר נגדו, אך ניר השיב כי הוא אינו מאמין לו, דבר שגרר תגובה נסערת מצד השופטים. השופט משה דרורי שאל את ניר: "למה אתה אומר את זה?", והשופט סגל הוסיף כי הוא מבין שניר צריך "לפרוק מטענים", אולם בית המשפט הוא אינו המקום לכך.

לקראת סיום העדות, שאל השופט דרורי את ניר כיצד מתיישבת העובדה שבני המשפחה תמכו בדניאל כלכלית כאשר, לטענתם, כבר בשבעה חשדו בו. לכך השיב ניר: "הוא אח שלנו. היו בני משפחה שדאגו לו, וגם אני. אבל לא תמכתי בו כלכלית". עוד נודע במשפט כי דניאל, שהיה מכור להימורים, שיחק קלפים עם ראש צוות החקירה באחת מחקירותיו.

לקריאה נוספת:
היס: "יתכן שבזירת רצח הזוג מעוז היו שני תוקפים"
אחיו של דניאל מעוז: "יש לו עבר של פדופיליה"
התובע במשפט מעוז: "הוא פתח בתחרות רוצח נולד"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully